استارتاپ چیست؟ 4 مورد از بهترین استارت آپ در ایران
5 (1) در این مقاله با شما همراه استم تا استارتاپ را بهصورت تخصصی آموزش دهم. بیایید اینککه استارتاپ چیست و چطور استارتاپ موفق ایرانی
سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization است. سئو مجموعه فرایندی است که بر روی یک وب سایت انجام می شود تا بتواند در موتور جستجو گوگل، در کلمات هدفمند نتایج برتر گوگل را کسب کند. هدف نهایی سئو، جذب مخاطب بیشتر و رشد کسب و کارهاست زیرا هیچ حوزه ای مانند سئو؛ پتانسیل بازاریابی و تبلیغات ندارد.
گوگل با هوش مصنوعی قدرتمندش میخ واد به انسان نزدیک بشه و میخواد به نوعی یک انسان باشه
هدفش کیفیت نتایج گوگل رو ببره بالا semantic seo رو به خوبی درک کرده یعنی همان جستجوی معنای
ابزار Google Ads برای کسب درآمد گوگل
سئو یکی از پولسازترین بخش های دیجیتال مارکتینگ در دنیاست
میزان درآمد سئوکار در ایران از 10 میلیون تومان شروع میشه و به بالای +70 میلیون تومان در ماه میرسد.
SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization هست یعنی بهینه سازی صفحات سایت برای موتور جستجو گوگل ولی اروزه باتوجه به بروزرسانی متعدد الگوریتم های گوگل SEE هم گفته میشود مخفف عبارت Search Engine Experince یعنی بهینه سازی صفحات یک سایت طبق تجربه کاربری در نتیجه گوگل اهمیت بیشتری به کاربران خود می دهد و هر چه کاربر پسند باشه گوگل بیشتر خوشش میاد ولی اگر براری گوگل بهینه بشه قطعا نتیجه دلخواه نخواهید گرفت.
سئوسه قدم کلی داره برای سئو که باید حتما توجه کنید:
شامل مواردی میشه که سایت رو آماده میکنه برای بهتر دیده شدن:
از سال 2018 وگل به صورت ویژه ای به نتایج سرچ شده با موبایل توجه میکنه
هر صفحه گوگل خب 10 نتیجه داره
برای رسیدن به صفحه اول گوگل تلاش زیادی شده و به راحتی اجازه ورود به شما داده نمیدن مگر اینکه خیلی عالی فعالیت کنید
فرق بین فروش نتیجه 10 و یازده صفر تا صد هست
سئو سایت فروشگاهی فروش محصول به صورت آنلاین مثل سایت دیجیکالا و ترب
سئو سایت محتوایی: فقط محتوای عالی و از تبلیغات و رپورتاژ کسب درآمد می کنند مثل سایت ورزش 3 متمم
سئو سایت خدماتی: مثل خدمات آنلاین لوازم خانگی سایت خشکشویی و .. مثل سایت آچاره استادکار
سئو سایت آموزشی: فقط آموزش دوره های آموزشی مثل سایت متمم تاپ لرن و میهن وردپرس و کاردان سئو
حالا ممکنه سوال بپرسید چرا به این دلیل که احتمال داره این محصول موجودی صفر بشه یا کاربر بخواد محصولات متنوع زیادی رو ببینه در نتیجه بهتر این کار این هست که سئو روی صفحات مادر بشه تا محصولات بیشر توسط کاربر مشاهده بشه تا در نتیجه منجر به خرید از سایت بشه.
نکته سئویی: صفحات فرزند هرچه تعداد بیشتری ایجاد بشه و تولید محتوای خوب و لینک سازی داخلی به صفحات مادر داشته باشه صفحات مادر رو قوی میکنن چراکه از نظر ارتباط معنای بسیار نزدیک هست و جستجوی کاربران رو به صراحت می تونه در بگیره و اینکه ورودی بیشتری هم جذب سایت میشه.
اگر اسم دامنه منحصر به فرد و مرتبط با فعالیت کاری باشه خیلی تاثیر گذاره
هرچه قدمت بالاتر باشه یعنی قدیمی باشه به راحتی اعتماد بیشتری هم به اون دامنه میکنه
دامنه رو یکساله میخرید وقتی که دامنه رو 5 ساله تمدید میکنید گوگل میگه خب این دیگه اومده که بمونه و کار کنه
خیلی از دید گوگل مهم شناخته شده یعنی مرتبط با کلمه کلیدی و حوزه کاری و سرچ کاربران در نتایج
اصلا پیشنهاد نمیشه و به عنوان اسپم شناخته میشود و گوگل میگه تو اومدی که تخلف بکنی
تنها فرقی که داره در برخی از ابزار های خارجی خیلی راحت جواب میده به عنوان مثال ابزار تبلیغاتی گوگل ادز که برای دامنه های ایرانی تحریم شده است وقابل استفاده نیست.
برسی اسپم اسکور و گذشت دامنه برای خرید دامنه آماده
اسپم اسگور چیست؟
به مجموعه لینک های شکسته یک سایت که میتونه 404 یا .. باشه اسپم اسکور گفته میشه که عددی بین 0 تا 100 هست.
دامین آتوریتی یک امتیازی هست که سایت ماز moz.com به سایت میده و عددی بین 0 تا 100 هست.
پیج آتوریتی یک عددی از 0 تا 100 که به یک صفحه از سایت امتیاز میده.
چگونه این امتیاز بالا میره؟
زمانی که بک لینک خوب ، محتوای خوب و سایت همیشه بروز باشه این امتیاز بیشتر میشه
در سایت ماز میتونیم با وارد کردن آدرس صفحه سایت متوجه این امتیاز شویم.
نکته سئویی: اگر دامین آتوریتی بالا باشه تاثیر مثبت داره
نکته سئویی لینکسازی خارجی رو باید در سایت های انجام بدیم ک دامین آتوریتی و پیج آتوریتی بالای داشته باشه.
زمانی که یک آدرس در قسمت کادر جستجو وارد می کنیم یکسری آمار و ارقام در مورد اون سایت فعلی به ما میده از جمله:
DA , PA : عددی بین 0 تا 100
Linking Domains: تعداد دامنه های که به سایت مورد نظر لینک داده نمایش میده
Inbound Links: یعنی تعداد لینک های که از یک دامنه به اون سایت داده شده است رو نمایش میده.
به عنوان مثال :
من از سایت دیجی کالا میخوام به سایت کاردان سئو لینک بدم اینجا سایت لینک دهنده دیجیکالا هستش و سایت لینک گیرنده کاردان سئو
پس در قسمت linking domain : تعداد 1 دامنه ثبت میشه
و اما حالا من از سایت دیجیکالا 3 عدد لینک به سایت کاردان سئو میدم
پس در قسمت inbound link : تعداد 3 لینک ثبت میشه.
Ranking Keywords: جایگاه کلمات کلیدی
مخفف عبارت Secure Suggest Layer پروتکل امنیتی که به سایت ما داده میشه که به رنگ سبز و یک قفل امنیتی در نوار آدرس بار گوگل به نمایش داده می شود.
یکبار برای یک سایت که تازه ایجاد شده به وجود میاد یعنی زمانی که سایت ساخته میشه به وجود میاد
سندباکس یعنی سایت شما میره توی یک برزخی یا یک باکسی
خارجی ها زمانی که بچه به دنیا میاد بچه رو داخل اون جعبه شنی قرار میدن که با ماسه بازی کنه تا یاد بگیره وقتی که بزرگ میشه و میره لب ساحل بتونه بازی کنه که به این میگن سندباکس
سندباکس چجوری به وجود میاد؟
وقتی سایت رو ساختید حدود بازه 1 ماه میرید داخل سند باکس و در این مرحله شما هیچ رتبه و امتیازی نمی گیرید که بخواید تولید محتوا انجام بدین و رتبه بگیرید نه
در بازه سندباکس بعضی از صفحات که رقابت کم هست رتبه میگیرن و میان بالا
نکته: سند باکس روی دامنه اصلی بوجود میاد و روی یک دامنه از صفحه نیست.
یعنی از سندباکس گوگل خارج میشی و میری یجای خوب
چجوری گوگل هانیمون اتفاق میوفته؟
در شروع ساخت سایت هست یعنی 1 هفته بعد از خارج شدن از سندباکس که یکدفعه رتبه خیلی خوب میگیریم وحالا باید یکسری اقدامات ویژه انجام داد.
در این بازه وقتی که وارد سندباکس میشیم لینکسازی داخلی و لینکسازی خارجی ممنوع
تبصره: قبلا مدت زمان سندباکس حدود یکماه بود
در این بازه که بخوایم زودتر از این سندباکس خارج شویم باید محتوای خیلی خوب منتشر کنیم.
نکته سئویی: قبل از اینکه ایندکس سایت باز بشه قبلش باید حدود30 محتوای با کیفیت و عالی آماده داشته باشید و زمانی که سایت در گوگل اجرا شد محتوا های نوشته شده را هرروز پر قدرت انتشار بدین.
نکته سئویی: تولید محتوا در بازه سندباکس باید گوگل پسند باشه تا کاربرپسند.
بهترین کار ساخت یک بک لینک به صورت رپورتاژ برای اون صفحه منتشر کنیم روی کلمه کلیدی اصلی و هدف
پسوندی که پیش از اسم دامنه قرار بگیره بهش میگن ساب فولدر
مثلا اسم دامنه : kardanseo.ir هست حالا اسم blog بره قبل دامنه به این صورت میشه blog.kardanseo.ir
در قسمت سرچ کنسول باید حتما ثبت شود چراکه یک سایت جدا شناخته می شود
پسوندی که بعد از اسم دامنه قرار بگیره بهش میگن ساب فولدر
مثلا اسم دامنه kardanseo.ir هست که بعد از آن اسم دیگری بیاد یعنی به این صورت میشه kardanseo.ir/blog
فرق این دو مورد چی هست؟
فرق بین هاست و سرور؟
یعنی اینکه 1 سرور اگر 10 قسمت باشه هر یک 1 قسمت میشه هاست و یعنی 10 سایت روی یک سرور
یعنی اینکه اگر بهش فشار بیاد سریع خودش می بره روی یک هاست دیگه پیاده میکنه
یعنی اون مدت زمان در دسترس بودن سایت شماست یک درصدی از 0 تا 100 هست که به سایت ها داده میشه.
آدرس سایت: https://uptimerobot.com/
آدرس سایت https://ping.eu/ping/
زمان در دسترس بودن اطلاعات سرور هست که به دست ما میرسه
به طور مثال: 4 تا سیستم هستن به طور پیش فرض به سمت سایت ما اطلاعاتی رو میفرستن و دریافت میکنن 4 تا باهم میرن و باهم میان که ببینن این سایت و سرور شما مدت زمان که دریافت میکنه و بر میگردونه چقدر هست
آدرس سایت: https://geopeeker.com/
با استفاده از این ابزار میتوانید متوجه شوید که سایت شما از کشور های مختلف چه مدت زمان طول میکشه تا لود کامل بشه.
آدرس سایت : https://intodns.com/
پل ارتباطی بین هاست و دامین هست که اگر این DNS یا همون پل ارتباطی برقرار نباشه سایت هم در دسترس نیست
DDOS چیست؟ یک حجم زیادی از بازدید و بک لینک فیک رو توی یک لحظه به سمت سایت شما میفرسته که باعث خارج شدن سایت از سرور
آمادگی حملات DDOS را داشته باشید در حوزه های سخت
CDN جلو DDOS رو میگیره
شرکت ایراین خوب برای ارائه سرویس هاست و سرور؟
نکته سئویی: اگر در یک جمع هستید از دیگران بخواهید که کلمه کلیدی مورد نظر شما را سرچ کنن و کلیک کنن روی سئو سایت شما تاثیر بالایی داره
همون کلمه ی که ما قصد داریم توی گوگل بیایم صفحه اول گوگل
کلمه کلیدی طولانی
کلمه کلیدی کوتاه
کلمه کلیدی فروش یعنی خرید کفش
کلمه کلیدی جذب یعنی چطور کفش بخریم
کلمه کلیدی آموزش یعنی آموزش خرید کفش
عمدتا کلمات کلیدی طولانی ما منجر به فروش میشن.
به عنوان مثال: خرید لب تاپ در تهران – خرید لب تاپ ارزان – خرید لب تاپ لنوو ارزان –
به عنوان مثال کلمه کلیدی ما هست تور مشهد
حالا من میخوام برم مشهد زمینی هم میخوام برم زمینی دو حالت داره یا با اتوبوس یا با قطار پس میشه خرید تور مشهد با اتوبوس
با سرچ این کلمه مستقیم وارد صفحه میشه که با اتوبوس تور مشهد داشته باشه و منجر به خرید میشه.
نکته سئویی: کلمه کلیدی کوتاه ورودی زیادی میاره ولی فروش زیاد نمیاره برعکس کلمه کلیدی طولانی ورودی کمی داره ولی فروش بالای داره.
نکته سئویی بسته به نواع فعالیت اون سایت باید عنوان صفحات نوشته بشه مثلا اگر فروشگاهی هستی باید بر پایه خرید محصول نوشته شود
یعنی اعتبار منتقل بشه
یعنی اعتبار منتقل نشه
یعنی توی سایت تون اون صفحه بندی ها رو داشته باشین
یک ابزاری مربطو به گوگل که اطلاعاتی منحصر به فرد و بسیار دقیق رو از سایت رو از گوگل به ما میده که با اون اطلاعات می تونیم عملیات سئو رو پیش ببریم
سئو یا SEO، مخفف عبارت Search Engine Optimization است که با ترجمه فارسی “بهینه سازی برای موتورهای جستجو” می رسیم. اما به نظر شما آیا این تعریف در سال 2023 درسته؟! در ادامه توضیحات به صورت دقیق و موشکافانه به این موضوع رسیدگی می شود.
سئو به معنای بهینه سازی تمامی صفحات سایت یا یک صفحه صفحه از سایت برای موتورهای جستجو است.
سئو را میتوان به زبان ساده تر بیان کرد، سئو کردن فرآیند بهبود کیفیت و کمیت صفحات وب سایت، با هدف ارتقا رتبه و جایگاه در نتایج جستجو گوگل نزد کاربران است.
برای تعریف کلی سئو می توان بگیم: به کلیه اقداماتی که در داخل و خارج از سایت انجام می دهیم تا رتبه صفحات سایت ما در نتایج جستجوی کاربران افزایش کند، سئو می نامند.
یکی از کاربردهای سئو این است که صفحات سایت، سریعتر، دقیقتر و با اطلاعات درست تری در اختیار کاربر قرار بگیرد.
باتوجه به تبلیغات گسترده ی که امروزه در مورد دیده شدن کسب و کار شده است اسم سئو هم قطعا به گوش تان خورده است. اکنون سوال مهم اینکه سئو در بازار ایران جایگاه خوبی دارد یا نه؟ جواب صد در صد بله است. زیرا امروزه سئو یک فرصت شگفت انگیز برای کسب و کارهاست و درآمد بسیار هنگفتی دارد. کارشناس، مدیر یا متخصص سئو در ایران به عنوان سئو کار شناخته می شوند.
درآمد سئو کاران در ایران و خارج از کشور چگونه است؟ این یکی از پر تکرار ترین سوالات در بین افراد است که برای پاسخ به این سوال باید گفت که همانطور در قسمت های بالا اشاره کردیم، تمامی کسب و کارها برای رشد و فروش اینترنتی نیاز به سئو دارند. بهینه سازی سایت یک حرفه تخصصی است که تنها متخصصان سئو قادر به انجام آن هستند.
درآمد متخصصان سئو در ایران به عوامل زیادی بستگی دارد و هیچ قیمت و صنفی مشخصی ندارد که بخواهد قیمت تعیین کند. عواملی که بسیار تاثیرگذار هستند:
از جمله عواملی هستند که در تعیین نرخ پروژه سئو و درآمد سئو در ایران را مشخص می کند.
باتوجه به مطالبی که در بالا اشاره کردیم و پیشنهاد ویژه کاردان سئو به شما این است که حتما مطالب بالا که به صورت خلاصه و تیترواره مهم آمده است را بخوانید تا دید بهتری داشته باشید و احتمال زیاد علاقه مند این حوزه شوید.
برای شروع یادگیری سئو پیشنهاد کاردان سئو به شما:
اول مطالعه صفحه آموزش سئو به صورت رایگان
دوم مطالعه صفحه آموزش سئو در اصفهان
سوم شرکت در دوره آموزش سئو رایگان
همانطور که پیش تر هم گفته شد آموزش سئو یکی از روش های کسب درآمد بالای ریالی و دلاری به همراه دارد و خب روش های کسب درآمد از سئو هم بسیار زیاد است.
اگر قصد دارید که آموزش سئو را اصولی و درست ببینید و اجرا کنید حتما باید جدیدترین تکنیک های روز سئو را آموزش ببینید که ما آموزش سئو کاردان سئو این مطالب را به صورت ویژه و تخصصی به شما آموزش داده ایم. دقیقا همان فیلتری است که می تواند شما را پس آموزش دیدن به بازار کار متصل کند و از سئو کسب درآمد کنید.
در ابتدا باید پرسشی که وجود دارد در مورد سئو چیست را پاسخ دهیم. خب من از شما که در حال حاضر در حال خواندن این صفحه هستید یک سوال دارم اینکه چگونه به این صفحه آمده اید؟ قطعا پاسخ شما این است که خب با سرچ زدن در موتور جستجو گوگل یا بینگ و .. وارد این صفحه شده اید. خب باید به شما تبریک بگویم آفرین.!
خب! تصوری که ما از مردم از موتور جستجو گوگل داریم این هست که با جستجو یک کلمه یا عبارت در کادر سرچ گوگل، یک سری نتایج را برای ما نشان می دهد. ولی غیر ممکن هست که تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که موتور جستجو گوگل طبق چه اساسی این نتایج را برای ما نشان می دهد.! نتایجی که بشدت نزدیک و مرتبط هستند. خب باید من به عنوان یک سئوکار بگویم این همان سوالی است که باید پاسخ سئو چیست را بدهم. به عنوان مثال در حوز سئو سایت یک مقاله جامع داریم که تمامی مباحث سئو را در برگرفته است. حوزه سئو شامل زیرشاخه های همچون، آموزش سئو، خدمات سئو، سئو داخلی، سئو خارجی و استراتژی سئو و فاکتورهای سئو و .. می شود که برای هرکدام به صورت کامل توضیح داده ایم.
حقیقتآ این یک معجزه نیست که با یک جستجو 10 نتیجه مرتبط را برای شما نمایان کند بلکه این همان الگوریتم های قدرتمند گوگل است که نتایج درست و صحیح نسبت به جستجو شما کاربران نشان می دهد. اینک برخی نتایج به صدر نتایج گوگل تکیه زده اند و حتی بعضی ها هم باید با ورق زدن صفحه نتایج گوگل به نتیجه رسید.!؟
اینکه چرا گوگل ترجیح می دهد یک سایت در صفحه اول و نتیجه اول گوگل باشد اما سایت دیگر باید صفحه سوم و لینک پنجم باشد.!!!!! چه چیزی باعث شده که موقعیت نمایش این دو سایت ها اینقدر تاثیر گذار باشد. اگر بخواهیم جواب تفاوت آن را بدهیم؛ از نظر بازاریابی و فروش نگاه کنیم، تاثیر شگفت انگیزی در فروش و سودآوری بالای را برای کسب و کار به همراه خواهد داشت.
خب هر بار که موضوعی را در گوگل جستجو میکنیم، هزاران وبسایت و صفحه وجود دارند که با موضوعی که مورد هدف ما هست، هم خوانی دارند. اما گوگل چگونه تشخیص میدهد که کدام نتیجه برای ما کاربردیتر بوده، و ما را سریعتر به جواب سوالمان میرساند؟ پاسخ کامل این پرسش را خود گوگل در توضیح نحوه عملکرد این موتور جستجوی محبوب گفته است: در گام اول با طبقه بندی کردن اطلاعات، گام دوم با بررسی و رتبه بندی صفحات و در نهایت گام آخر، شناسایی و حذف نتایج اسپم و غیر مرتبط.
گوگل با کمک ربات هایش محتوای صفحات مختلف وب را بررسی میکند. سپس طی فرآیند کراول کردن صفحات، الگوریتم های ارزیابی محتوای گوگل، محتوای آن صفحات را بررسی و پردازش میکنند. گوگل برای اینکه مطالب مرتبط و با کیفیتی را به کاربران ارائه کند، با کمک الگوریتمهای هوشمند خود به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و عمق محتوا، میزان اعتبار، بازخورد کاربران در تعامل با محتوای این صفحه و همچنین تجربه کاربری دقت میکند. در نتیجه پس از عبور از بررسی موشکافانه، صفحات سایت ها را رتبه بندی میکند.
بسیار خب خالا با یک مثال خیلی خوب قدرت سئو و کاربرد اهمیت استفاده از سئو را برای شما به نمایش می گذارم فرض کنید: کلمه آموزش زبان انگلیسی ماهانه بیش از 100 هزار بار توسط ایرانی ها تو گوگل سرچ شود ( یعنی 100 هزار کاربر که قصد دارند زبان انگلیسی را یاد بگیرند ) حالا فرض کنید که شما یک سایت داشته باشید و با پیاده سازی فرایند سئو این نوع سایت ها رو به صفحه اول گوگل برسونید و به ویژه جزو سه سایت اول گوگل باشد چه اتفاقی برای شما میوفته؟! باورنکردنیه؟ درسته.! از این 100 هزار نفر فقط 40 هزار نفر در ماه وارد سایت شما شوند و شما تو سایتتون یک محصول آموزش زبان انگلیسی داشته باشین و فقط با قیمت 350 هزارتومان و این 40 هزار نفری که وارد سایت شما شده اند فقط 200 نفر در ماه محصول شما را خریداری کند شما ماهانه 70 میلیون تومان درآمد دارید! واقعا بی نظیره؟ به این میگن قدرت سئو و همچنین جذب مشتری از سمت گوگل 🙂
به عنوان مثال شما در گوگل کلمه ای رو سرچ میکنیم که بعد از پردازش ربات های گوگل یکسری سایت رو برای ما نمایان می کند که ما می توانیم مشاهده کنیم خب حالا این سایت ها همینجوری الکی و بی هدف که توسط الگوریتم های هوشمند گوگل، به صفحه اول گوگل که نیومدن، این سایت ها با یکسری فعالیت به نام سئو به صفحه اول گوگل رسیدن و به واسطه اینکه این کلمات جستجوی ماهانه بالایی توسط مردم در موتور جستجوگر گوگل دارند باعث افزایش درآمد کسب و کار می شود.
خب من در پاراگراف قبلی شما رو به واقعیت این امر دعوت کردم تا به قدرت این حوزه پی ببرید ولی حالا فکر نکنید به همین راحتی هم میشه هر سایت رو در کمترین زمان ممکن سئو کرد و به صفحه اول گوگل رساند و ثروتمند شویم! سئو یکسری قاعده و اصول داره و از همه مهم تر سایت های که در صفحه اول گوگل حضور دارند به همین سادگی که نیومدن اونها هم کلی سختی کشیدن که به این جایگاه رسیدن پس این موضوع را بدانید که به همین راحتی هم جایگاهی که به سختی بدست آوردن را به همین سادکی از دست نخواهند داد! تنها راهش این هست که آموزش سئو را ببینید و یاد بگیرید که چطور به ساده ترین شکل ممکن و بهترین حالت ممکن میشود یک سایت رو سئو کرد و به صفحه اول گوگل رساند. من پیمان تنگستانی تو این مسیر بهترین کسی هستم که می تونم همراهت باشم پس با دقت در ادامه این مطلب همراه من باش.
به عنوان مثال شما قصد دارید که آموزش سئو در اصفهان را شروع کنید ولی نمی دانید که آموزش سئو را از کجا شروع کنید برای توضیحات بیشتر حتما به صفحه مورد نظر آموزش سئو در اصفهان رفته تا با اطلاعات بیشتر و دقیق تری آشنا شوید.
به صورت کلی سه نوع مدل سئو داریم:
سئو کلاه سفید: سئو کلاه سفید یعنی کل عملیات سئو رو کاملا قانونی و در چهارچوب قوانین گوگل انجام بدین و دست از پا خطا نکنید.
سئو کلاه خاکستری: سئو کلاه خاکستری یعنی یه جاهای قوانین گوگل رو دور بزنی یکم از تو خاکی بری یکم زیرآبی بری و یه جاهایی هم کاملا طبق قوانین سئو گوگل عمل کنید.
سئو کلاه سیاه: سئو کلاه سیاه خیلی خطرناک هست و یعنی کلا عملیات سئو رو جوری بری که کامل قوانین گوگل رو دور بزنی و اگر گوگل بفهمه که تو قوانینشو برای سئو دور زدی درجا دکمه اتو میزنه و سایت شما از نتایج گوگل حذف میشه و به نوعی سایت شما پنالتی میشود ( البته الان دیگه سایت پنالتی نمیشه و فقط اون صفحه ای که برایش قوانین گوگل رو دور زدین پنالتی میشود راستی برای اینکه بدانید پنالتی گوگل چیست؟ عجله نکنید میگم بهتون)🙂
داخل گوگل سرچ میکنید خرید ورودی گوگل، بعد یکسری سایت برای شما در نتایج گوگل نشون داده میشه و روی هر نتیجه گوگل که کلیک کنید وارد یک صفحه ای به نام لندینگ آن سایت میشید. اینجا این صفحه برای کلمه خرید ورودی گوگل بهینه شده و به گوگل این سیگنال رو داده که هر کسی سرچ کرد، خرید ورودی گوگل این صفحه از سایت رو بهش نشون بده که به این کار میگن سئو کردن یک کلمه برای سایت. دیگه فکر کنم با این مثال و توضیحی که برای این کلمه کلیدی داده شد کامل متوجه شدین.
خب با این تفاصیل شما اگر در طی یک سال حداقل 5 تا کلمه کلیدی از پروژه های مختلف رو سئو کنید و قیمت کلمات به صورت میانگین 10 میلیون تومان باشد شما سالی 50 میلیون تومان از سئو و پروژه های که دارید درآمد کسب کرده اید که البته خیلی بیشتر از این حرفا هم هست، من حداقل دستمزد قیمتی رو براتون در نظر گرفتم که درآمد یک سئوکار کاملا نوپا در حدود قیمت هست. بازار کار سئو و سئوکاران در ایرانه و براینکه درآمد نجومی سئوکار در ایران رو بررسی کنید و همچنین این موضوع هم روز به روز داغ تر میشود و هر سئوکاری که رزومه قوی تر و برندی داشته باشه قطعا درخواست پروژه به سمت اون شخص درآینده خیلی بیشتر خواهد شد.
خب هر بار که موضوعی را در گوگل جستجو میکنیم، هزاران وبسایت و صفحه وجود دارند که با موضوعی که مورد هدف ما هست، هم خوانی دارند. اما گوگل چگونه تشخیص میدهد که کدام نتیجه برای ما کاربردیتر بوده، و ما را سریعتر به جواب سوالمان میرساند؟ پاسخ کامل این پرسش را خود گوگل در توضیح نحوه عملکرد این موتور جستجوی محبوب گفته است: در گام اول با طبقه بندی کردن اطلاعات، گام دوم با بررسی و رتبه بندی صفحات و در نهایت گام آخر، شناسایی و حذف نتایج اسپم و غیر مرتبط.
گوگل با کمک ربات هایش محتوای صفحات مختلف وب را بررسی میکند. سپس طی فرآیند کراول کردن صفحات، الگوریتم های ارزیابی محتوای گوگل، محتوای آن صفحات را بررسی و پردازش میکنند. گوگل برای اینکه مطالب مرتبط و با کیفیتی را به کاربران ارائه کند، با کمک الگوریتمهای هوشمند خود به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و عمق محتوا، میزان اعتبار، بازخورد کاربران در تعامل با محتوای این صفحه و همچنین تجربه کاربری دقت میکند. در نتیجه پس از عبور از بررسی موشکافانه، صفحات سایت ها را رتبه بندی میکند.
5 (1) در این مقاله با شما همراه استم تا استارتاپ را بهصورت تخصصی آموزش دهم. بیایید اینککه استارتاپ چیست و چطور استارتاپ موفق ایرانی
5 (1) کپچا چیست؟ CAPTCHA یا همان کپچا نرم افزاری آنلاین برای تولید سوالات و آزمون هایی است که انسان براحتی قادر به پاسخ گویی
5 (1) شما ممکن است تاکنون مطالبی را درمورد کد QR (کد کیو آر) شنیده باشید اما دقیقا مفهوم کد QR چیست؟ کاردان سئو در
چقدر مطلب براتون مفید بوده؟
با ستاره به ما امتیاز بدید.
بیشترین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
بدون هیچ امتیازی البته شما الان امتیاز میدی! میدونم.
آژانس دیجیتال مارکتینگ کاردان سئو در زمستان ۱۳۹۹ با هدف ارائه خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ و کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط تاسیس گردیده است. ما در طول این سالها به طور تخصصی ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت، سئو سایت، تولید محتوا ویدیوی و تبلیغات می باشیم.