کاردان سئو

تولید محتوای متنی - کاردان سئو

صفر تا 100 تولید محتوای متنی (تولید محتوا با “هوش مصنوعی”)

آخرین بروزرسانی: 14 اسفند 1402 @ 4:40 بعد از ظهر
فهرست محتوا
0
(0)

بدون شک یکی از بهترین‌ روش‌های بازاریابی اینترنتی، بازاریابی از طریق تولید محتوا است. بیش از ۶۰ درصد پروسه بازاریابی در کاردان سئو از طریق تولید محتوای متنی صورت می‌گیرد. کاردان سئو در این مقاله قصد داریم نکات بسیار مهمی را که باید در تولید محتوای متنی رعایت کنید، به شما توضیح دهیم.

تولید محتوای متنی

شما هرچقدر هم که سایت خوب و جذابی به لحاظ گرافیکی داشته باشید، تا زمانی که برای سایت محتوای خوب و مناسب ایجاد نکنید، نمی‌‌تونید مخاطب چندانی را به سمت سایت‌تان هدایت کنید عملا زحماتی که برای طراحی و پیاده‌‌سازی سایت کشیدید بی‌‌نتیجه می‌‌مونه.

یک عنوان عالی: هم برای سئو و هم برای بازاریابی بهتر

معمولا اولین عنصری که کاربران را به یک نوشته جذب می‌‌کند عنوانی است که برای پست انتخاب می‌‌شود. از این را داشتن یک عنوان کوتاه که بتواند یک کلیت در خصوص پستی که انتشار داده‌‌ایم به کاربر انتقال دهد از ضرورت‌‌های هر پستی به‌‌حساب می‌‌آید. داشتن یک عنوان مناسب نه تنها باعث افزایش سئو سایت می‌‌شود بلکه به‌‌عنوان یک نوع بازاریابی به‌‌حساب می‌‌آید. شما باید بدانید چه عنوانی منتشر کنید! چون قرار است با این عنوان افراد ترغیب به خواندن مقاله شما شوند.

انتخاب سرتیتر برای بخش‌‌های مختلف پست

معمولا خواندن یک پست طولانی بدون سرتیترهای مختلف برای کاربر خسته‌‌کننده به‌‌نظر می‌‌رسد و کاربر پس از خواندن قسمتی از پست از ادامه‌‌ی آن منصرف می‌‌شود. به همین دلیل است که ما باید برای بخش ‌‌های مختلف پست خود سرتیترهای متنوعی را قرار دهیم تا کاربر به سمت نوشته ما جذب شود.

اگر شما به‌‌صورت پیوسته برای وب‌سایت‌تان محتوای جذاب و کاربردی تولید کنید این کار باعث می‌شود که کاربر سایت، به شما به عنوان یک متخصص اعتماد بیشتری کند. شما با تولید یک محتوای خوب و استاندارد می‌‌تونید مخاطبانی که برای بار اول از سایت شما بازدید می‌‌کنند را به مخاطب همیشگی و وفادار سایت خود تبدیل کنید که هر روز سایت شما را چک می‌‌کنند منتظر مطالب جدید شما هستند.

سئو در فرایند تولید محتوای متنی kardanseo

فرآنید تولید محتوا می‌‌تونه به دیده شدن سایت شما و قرار گرفتن آن بین صفحه های اول گوگل کمک زیادی کند، پس بهتر است که از اهمیت این موضوع غافل نشید و بهش توجه ویژه‌‌ای داشته باشید.موتورهای جستجو بر اساس محتوا سایت‌‌ها را اولویت بندی می‌‌کنند.

یکی از موارد خیلی مهم که باید بهش توجه کنید اینکه از کپی کردن و ارائه مطالب تکراری خودداری کنید، شما از طریق تولید محتوای به‌‌روز و جدید می‌‌تونید به مرور زمان جز صفحات اول سرچ گوگل قرار بگیرید.

در زمان تولید هر محتوایی اعم از آموزشی، علمی، فروشگاهی و غیره باید به نکات ریز و در عین حال بسیار مهمی توجه کنید که به شما در جذب مخاطب کمک شایانی می‌‌کنند.

بعد از اینکه محتوای تولید شده را طبق اصول سئو بهینه کردید، محتوای خود را علاوه بر سایت روی دیگر فضاهای مجازی از جمله توئیتر، اینستاگرام و غیره به اشتراک بگذارید تا افراد بیشتری به سمت سایت شما جذب شوند.

خدمات سئو محتوا در تولید محتوای متنی کاردان سئو

خدمات سئو محتوا توسط کاردانن سئو با استفاده از نویسنده های خبره و با تجربه مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در برخی از موارد ما سعی بر این داریم که با استفاده از هوش مصنوعی chat gpt تولید محتوای متنی را با خدمات سئو محتوا کاردان سئو انجام دهیم ولی همین پایان کار نیست و ما در اینجا محتوای تولید شده را ویراستار می کنیم تا بهترین کیفیت را برخوردار باشد و بعد از آن انتشار می دهیم.

ترغیب کاربر به مطالعه بیشتر

تاثیرگذارترین بخش نوشته شما پاراگراف اولی است که می‌‌نویسید. پس سعی کنید که مقدمه‌‌ی مقاله یا نوشته خود را با دقت و جذابیت بیشتری بنویسید و در این پاراگراف ابتدایی مخاطب را با کلیت موضوع آشنا کنید، چون این مورد باعث می‌‌شه که مخاطب جذب شود و به راحتی مطلب را رها نکند و تا آخر پیش بره.

یکی از مواردی که کاربران را به خواندن یک پست ترغیب می‌‌کند داشتن یک مقدمه خلاصه و مفید با کلمات کلیدی است. از این را ما باید برای تمامی نوشته‌‌های خود یک مقدمه تهیه کنیم که کاربر پس از خواندن آن یک تصویر ذهنی از چگونگی پست داشته باشد و مایل به دیدن ادامه پست باشد.

مختصر نویسی

اگر سایت‌‌های حرفه‌‌ای را مورد بررسی قرار دهید متوجه می‌‌شید که در مطالبشون از جمله‌‌های کوتاه استفاده می‌‌کنند و حتی در بعضی از مواقع از یک عبارت کوتاه به‌‌جای جمله استفاده می‌‌کنند.استفاده از جمله‌‌ها و متن‌‌های بلند باعث می‌‌شه که مخاطب شما احساس خستگی کند و از خوندن ادامه‌‌ی مطلب منصرف شود.

از کلمات ساده استفاده کنید.

سعی کنید در نوشته‌‌ی خود از کلمات پیچیده و دشوار که باعث سردرگمی مخاطب می‌‌شه استفاده نکنید. این موضوع را فراموش نکنید که هدف اصلی ما ترغیب مخاطب به مطالعه‌‌ی تمام متن است و قصد نداریم که در متن از اصطلاحات پیچیده علمی استفاده کنیم تا میزان دانش و دایره لغات خودمون را به رخ مخاطب بکشیم.

استفاده از آمار و ارقام

در مطلب خود از آمار و ارقام اثبات شده و دقیق استفاده کنید تا اعتماد مخاطب به شما بیشتر شود.

از تصاویر استفاده کنید.

به‌‌جای نوشتن متن‌‌های طولانی و خسته کننده بعضی مواقع بهتر است که از یک عکس استفاده کنید تا راحت‌‌تر بتوانید مطلب را به خواننده منتقل کنید. برقراری ارتباط با تصاویر برای مخاطب راحت‌‌تر از برقراری ارتباط با متن است، پس تا جایی که امکانش را دارید از تصاویر در محتوای خود استفاده کنید.

نظرخواهی کنید.

شما می‌‌تونید قبل از تولید محتوا از مخاطب خود نظرخواهی کنید و آن محتوایی که مخاطبین شما نیاز دارند را براشون تولید کنید.

ویرایش مجدد

بعد از اینکه نوشتن مقاله‌‌ی خود را به اتمام رسوندید حتما آن مقاله را مجدد بخونید و ویرایش کنید. در بیشتر مواقع نوشته‌‌ی ما بعد از یک یا دوبار ویرایش بهبود خیلی زیادی پیدا می‌کند. در فرایند تولید محتوا باید ویرایش را حتما مد نظر بگیرید.

چقدر مطلب براتون مفید بوده؟

با ستاره به ما امتیاز بدید.

بیشترین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

بدون هیچ امتیازی البته شما الان امتیاز میدی! میدونم.

پیمان تنگستانی
پیمان تنگستانی
هزاران کلیدواژه در گوگل جستجو کردم تا یاد بگیرم و این جستجو ها همچنان ادامه دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات کاردان سئو