کاردان سئو

راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان - کاردان سئو

راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان

آخرین بروزرسانی: 8 فروردین 1403 @ 3:22 بعد از ظهر
فهرست محتوا
0
(0)

شاید در نگاه اول، راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان کمی مسخره و خنده دار به نظر برسد؛ البته حق هم دارید؛ قطعا با 10 میلیون تومان نمی‌شود که یک مغازه‌ای را برای راه اندازی کسب و کار جدید اجاره کرد.

ولی شما در قرن بیست و یکم زندگی می‌کنید و باید بدانید روش‌های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد و بعضی از آنها را می‌توانید با حتی 10 میلیون تومان هم راه اندازی کنید. اگر شما هم نمی‌دانید که با 10 میلیون چه کسب وکاری می توان راه انداخت، پس تا اخر این مقاله، همراه ما باشید.

با 10 میلیون چه کنم؟

همانطور که در بالا هم گفتیم، عملا با 10 میلیون تومان نمی‌شود هیچ مغازه‌ای اجاره کرد؛ پس اگر این سوال در ذهن شما وجود دارد که با 10 میلیون چه کاری شروع کنم، باید بدانید کارهای خانگی یا در منزل، بهترین گزینه هست که شاید حتی در برخی از موارد هم مقداری از این 10 میلیون تومان را پس انداز کنید؛ این در صورتی است که شما می‌توانید به سودهای بسیار بالاتری هم برسید.

راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان 7 ایده توسط کاردان سئو

با 10 میلیون چه کسب وکاری می توان راه انداخت؟ معرفی 7 ایده

رسیدیم به بخش اصلی مقاله، یعنی معرفی 7 ایده برای راه اندازی کسب کار با سرمایه 10 میلیون تومان؛ هر کدام از این ایده‌ها، نیاز به توضیحات مفصل‌تری دارند و ما فقط سعی کردیم تا شما را این روش‌ها، آشنا کنیم.

1. کسب درآمد از طریق سئو

این شما و این غول ماشین سازی! شاید خیلی از شماها حتی اسم سئو را هم برای اولین بار شنیده باشید. بگذارید خیلی ساده برای شما توضیح دهم تا خیلی خوب و راحت بتوانید مفهوم سئو را درک کنید.

اگر شما قصد خرید یک محصولی را داشته باشید و آن را در گوگل سرچ کنید، به صفحه دوم می‌روید؟ قطعا اکثر شماها در همان صفحه اول به چیزی که می‌خواهید می‌رسید و دیگر به صفحه دوم و پایین‌تر نمی‌روید.

پس چرا خودتان یک سایتی را طراحی نمی‌کنید و آن را به صفحه اول گوگل نمی‌آورید؟

تمامی سایت‌هایی که در صفحه اوگل قرار دارند، درواقع یکسری قوانینی را رعایت کردند که این قوانین را با نام سئو یا SEO می‌شناسند. SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است که معنی بهینه سازی موتورهای جستو را می‌دهد.

شما با 10 میلیون تومان می‌توانید یک دوره باکیفیت آموزش سئو در اصفهان را تهیه کنید و پس از گذراندن این دوره‌ها می‌توانید یک سایتی را برای خودتان تهیه کرده و سایت خودتان را به صفحه اول گوگل برسانید. وقتی که به صفحه اول گوگل برسید، یعنی اینکه فروش شما شروع می‌شود.

فعالیت سئو به گونه‌ای است که شما هیچ نیازی به مغازه ندارید و درواقع هرجایی که یک کامپیوتر و یک اینترنت وجود داشته باشد، همانجا محل کار شماست؛ یعنی می‌توانید فعالیت سئو سایت خودتان را از داخل اتاق خودتان هم مدیریت کنید.

اگر از من بپرسید که با 10 میلیون چه کسب وکاری می توان راه انداخت، می‌گویم که یک دوره آموزش سئو را تهیه کنید و یک سایت با کیفیت را هم برای خودتان راه اندازی کنید؛ اگر هم با مراحل طراحی سایت آشنا نیستید، می‌توانید به صفحه آموزش وردپرس مراجعه کنید.

2. کلاس تدریس خصوصی

 

قطعا اکثر شماها در یکسری زمینه‌ها تخصص دارید؛ ولی هیچ کاری برای شما پیدا نمی‌شود یا اینکه سرمایه لازم را جهت راه اندازی کسب و کار مدنظر خودتان را ندارید. پس چرا سعی نمی‌کنید تا تخصص خودتان به دیگران آموزش دهید؟

لازم هم نیست که حتما درس‌های تئوری به مانند زبان، ریاضی و … را تدریس کنید؛ می‌توانید کلاس‌های خصوصی خودتان را به صورت عملی و در زمینه‌های خدماتی به مانند تعمیرات موبایل، کامپیوتر و … هم انجام دهید. حتی اگر در یک ورزش خاصی هم مهارت دارید، می‌توانید کلاس‌های خصوصی را در همین زمینه انجام دهید.

کلاس‌های خصوصی در داخل خانه‌ها انجام می‌شود و برای همین لازم نیست تا در اوایل، هزینه‌ای را برای اجاره یک مکانی درنظر بگیرید.

برای راه اندازی کلاس خصوصی، در مرحله اول باید نکاتی به مانند محل برگزاری کلاس، شهریه و زمان کلاس‌ها را مشخص کنید و سپس یکسری پیش‌نیازها را برای کلاس خودتان تهیه کنید که البته این پیش‌نیازها در هر موضوعی که قصد تدریس آن را دارید، می‌تواند متفاوت باشد.

سپس باید از روش‌های بازاریابی استفاده کنید تا کلاس‌های خصوصی خودتان را به مردم، معرفی کنید. حالا این روش‌ها می‌تواند از طریق پخش تراکت باشد یا از طریق آگهی در روزنامه و بینهایت روش دیگر.

3. تهیه غذای خانگی

 

تهیه غذای خانگی یکی از همان ایده‌هایی است که شما نیازی به مغازه ندارید و همانطور که از اسمش هم مشخص است، در داخل خانه هم می‌توانید این ایده را پیاده سازی کنید. همه شما می‌دانید که اکثریت، غذای خانه را به فست فود یا رستوران‌ها ترجیح می‌دهند و در ایده تهیه غذای خانگی هم، همه غذاها طعم و بوی خانگی بودن را دارد.

پس اگر به دنبال جواب سوال این هستید که با 10 میلیون چه کاری شروع کنم، تهیه غذای خانگی می‌تواند یکی از بهترین ایده‌ها باشد. همچنین شما می‌توانید به کارخانه‌ها، شرکت‌ها یا ادارات و … بروید و خدمات خودتان را به آنها معرفی کنید.

مطمئن باشید که اگر غذای خوشم طعم و با کیفیت را ارائه دهید، حتما از خدمات شما استقبال می‌شود.

4. بسته بندی حبوبات

 

شاید این ایده خیلی ساده به نظر برسد؛ ولی واقعا یک ایده فوق العاده است که با 10 میلیون تومان می‌توانید به سودهای خیلی بالاتری هم برسید. درواقع توضیح این ایده بسیار ساده است؛ ولی بخش بازاریابی و پیدا کردن مشتری شاید سخت‌تر از چیزی باشد که به نظر می‌رسد.

شما فقط است که حبوبات را از باغدار بخرید و سپس آنها را تمیز کرده و بسته بندی کنید؛ همانطور که گفتیم، تا اینجای کار، زیاد سخت نیست؛ ولی شما حالا باید به سراغ مشتری باشید تا بتوانید حبوبات بسته بندی شده خودتان را به فروش برسانید. البته اگر با مراحل بازاریابی آشنا هستید، مطمئن باشید که حتما می‌توانید در فروش حبوبات، موفق عمل کنید.

5. تهیه ترشی

 

ترشی‌ها از زمان قدیم، به صورت سنتی در خانه‌ها درست می‌شد و حتی امروزه هم ترشی‌های خانگی از ترشی‌های صنعتی، طعم و مزه بهتری دارنند؛ همه می‌دانند که ترشی‌های خانگی، برتری خاصی نسبت به ترشی‌های صنعتی دارند و برای همین هم اولویت خرید آنها برای ترشی، ترشی‌های خانگی است.

طرز تهیه ترشی هم آنقدر که فکر می‌کنید سخت نیست؛ فقط یکسری قلق‌های خاص خودش را دارد که پس از چند بار آزمون و خطا، این قلق‌ها نیز به دست شما می‌افتد. حتی نیاز به دستگاه تهیه ترشی هم ندارید و می‌توانید از همان روش‌های سنتی استفاده کنید.

سپس از تهیه ترشی، حالا باید با استفاده از روش‌های بازاریابی، محصولات خودتان را به بقیه معرفی کنید.

6. تولید محتوا متنی

 

تولید محتوای متنی یکی از نیازهای اولیه هر سایتی به شمار می‌رود و هیچ سایتی نیست که در بخش محتوا متنی خودش، فعالیتی نداشته باشد. بسیاری از این سایت‌ها هم حالا به هر دلیلی، قصد دارند تا بخش محتوای متنی خودشان را برون‌سپاری کنند و یعنی به دست افراد دیگری بسپرند.

حتی تولید محتوا متنی نیازی به خرج کردن هزینه‌های خاصی هم ندارد و شما به راحتی می‌توانید پروژه تولید محتوا متنی را تحویل بگیرید و از طریق آن، کسب درآمد کنید.

7. کانال یوتیوب

 

امروزه جامعه یوتیوب فارسی، روز به روز در حال افزایش است و تازه ایرانیان توانستند تا پتانسیل واقعی یوتیوب آشنا شوند؛ شما به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای، می‌توانید یک کانال یوتیوب را برای خودتان راه اندازی کنید. سپس با تولید محتوای ویدئویی، از کانال یوتیوب به کسب درآمد برسید.

رمز موفقیت در یوتیوب، فعالیت به صورت مستمر، بانظم و البته تولید محتوای باکیفیت است؛ اگر همین سه اصل را به خوبی رعایت کنید، مطمئن باشید که در کمترین زمان ممکن، می‌توانید به سود بالایی برسید.

جمع بندی

کاردان سئو در مقاله راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان واقعا عددی نیست که بخواهید با استفاده از آن، یک مغازه برای خودتان راه اندازی کنید؛ حتی با این مقدار نمیشود یک مغازه اجاره کرد، چه برسد به موجود کردن محصول و دیزاین داخلی مغازه و …

ولی یکسری روشهایی وجود دارند که با کمتر از 10 میلیون، شما میتوانید به سودهای بالایی برسید که حتی در راه اندازی مغازه هم چنین سودهایی وجود ندارد. در این مقاله ما 7 ایده را به شما معرفی کردیم که با 10 میلیون سرمایه میتوانید آنها را راه اندازی کنید. اگر هر سوالی درباره این مقاله داشتید، میتوانید از قسمت کامنتها از ما بپرسید.

چقدر مطلب براتون مفید بوده؟

با ستاره به ما امتیاز بدید.

بیشترین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

بدون هیچ امتیازی البته شما الان امتیاز میدی! میدونم.

پیمان تنگستانی
پیمان تنگستانی
هزاران کلیدواژه در گوگل جستجو کردم تا یاد بگیرم و این جستجو ها همچنان ادامه دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات کاردان سئو