کاردان سئو در این مقاله به شما نحوه آپدیت محتوای قدیمی سایت را توضیح خواهم داد. با بروزرسانی محتوای قدیمی سایت میتوانیم ورودی گوگل خودمان را روز به روز افزایش دهیم و این فرایند همیشه باید در سایت شما تکرار شود تا ورودی خوبی داشته باشید.
افزایش ورودی گوگل با بروزرسانی محتوای سایت
در این مقاله قصد داریم برای شما توضیح دهیم که ما چگونه در کاردان سئو مقالههای قدیمی را آپدیت میکنیم. ما در کاردان سئو تیمی را در نظر گرفتهایم که محتوای مقالات قبلی را آپدیت میکنند و ما محتوای جدید را در همان صفحه قبلی بهصورت آپدیت شده قرار میدهیم. بنابراین اگر محتوای سایت شما نیز قدیمی شده و شما حس میکنید دیگر مانند قبل از گوگل ورودی دریافت نمیکنید میتوانید این کار را انجام دهید.
شما میتوانید خود یا تیم تولید محتوای سایتتان محتوای قدیمی سایت را آپدیت کنید. مشکلات آن را برطرف کرده و متنها، تصاویر و ویدئو جدید به آنها اضافه کنید. بهعنوانمثال اگر در کاردان سئو در پنل مدیریت وردپرس به بخش نوشتهها برویم تعداد زیادی مقاله در دست بررسی مشاهده میشود که شامل مقالاتی هستند که قبلاً در سایت منتشرشدهاند و توسط تیم تولید محتوا آپدیت شدهاند.
افزایش ورودی گوگل با خدمات خرید ورودی گوگل در سایت کاردان سئو
این مقالات در انتظار بررسی هستند تا توسط مدیر سایت تأیید شده و بهجای مقالات قبلی در سایت قرار بگیرند. در ابتدا جهت بررسی این مقالهها میتوانید یکی از آنها را که ورودی بیشتری دارند را جهت بررسی دقیق انتخاب کنید. خرید ورودی گوگل توسط کاردان سئو بلاعث افزایش ورودی گوگل برای سایت می شود این مقالهها میتواند با توجه به موضوع آنها به متن آنها اضافه یا کم شود و بهبود داده شود. باید توجه داشته باشید که همیشه لازم نیست متن محتوا را اضافه کنید و برخی اوقات متن طولانی باعث خسته شدن کاربر و خروج آن از سایت شما میشود.
نحوه بررسی مقالات قدیمی و آپدیت شده در سایت
اکنون در اینجا قصد داریم دو مقاله قدیمی و جدید را باهم بررسی کنیم که هر دو آنها موضوع یکسانی دارند و توسط تیم تولید محتوا آپدیت شدهاند. ابتدا مقاله آپدیت شده را بازکرده و مقاله قدیمی آن را نیز باز میکنیم. بنابراین در صفحه مقاله قدیمی روی ویرایش نوشته کلیک کنید تا بتوانید تغییرات لازم را انجام دهید.
اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که URL آن را کپی کنید. دلیل انجام این کار این است که شما ورودی زیادی را از آن پست دریافت کردهاید ولی از خوب بودن عنوان این مقاله اطلاعی ندارید. برخی اوقات شما نیاز دارید که این عنوان را تغییر دهید. در اینجا بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که این URL را کپی کرده و وارد سرچ کنسول گوگل شوید.
شما میتوانید برای اینکه بتوانید اطلاعات دقیقتری در این زمینه داشته باشید 3 ماه را روی 16 ماه قرار دهید. در این صفحه برحسب Impression یا Click شما میتوانید عباراتی که بیشترین میزان دیده شدن یا ورودی در گوگل داشتهاند را مشاهده کنید. شما میتوانید عبارتی که بیشترین میزان را داشته است کپی کرده و بهجای عنوان مقاله خود قرار دهید و در صورت نیاز به آن کلماتی اضافه کرده یا جایگزین کنید تا بهبود یابد.
نحوه جایگزینی پستهای جدید با قدیمی
بهمرورزمان هرچقدر که شما روی سایتتان بیشتر کارکنید میتوانید عنوانهای بهتری برای سایت خود انتخاب کنید و حدس میزنید که کاربر چه چیزهایی را سرچ میکند.
اگر پستهای قدیمی شما با ویرایشگر کلاسیک و قدیمی وردپرس نوشتهشده باشند باید مانند تصویر زیر سه نقطه را کلیک کرده و گزینه Convert to Blocks را انتخاب کنید تا تبدیل به ویرایشگر گوتنبرگ شود و تمام محتوا تغییر کند.
سپس روی گزینه Replace کلیک کنید تا بتوانید عکس قبلی را پاککنید. باید حتماً در صفحهای که باز میشود تصویر را انتخاب و روی گزینه پاک کردن برای همیشه کلیک کنید. بهاینترتیب از این عکس در سایت شما دیگر اثری نیست و فضای هاست شما را اشغال نمیکند. سپس باید بررسی کنید که آیا تصاویر اضافهای در این پست وجود دارد یا خیر. درواقع اگر از تصاویر قدیمی از آپدیت پست استفادهنشده باشد میتوانید آنها را پاککنید و بعد از آن تمام محتوا را از پست حذف کنید.
اکنون روی سه نقطه کلیک کرده و کپی همه محتوا را انتخاب کنید. سپس به صفحه پست برگشته و محتوا را Paste کنید. بعدازآن میتوانید پستی که تیم تولید محتوا نوشتهاند را حذف کنید.
در مرحله بعد شما میتوانید سایز تصویر شاخص و متن جایگزین را مشخص کنید. شما میتوانید از عنوان اصلی برای متن جایگزین استفاده کنید.
بررسی تیترهای درون محتوا
همچنین باید در نظر داشته باشید که از عبارت اصلی یا عنوان در تیترها و پاراگرافها اول استفاده کنید. در دوره نبرد صفحه اول گوگل توضیح داده شد که ازنظر سئو شما باید حتماً این عبارت را در پاراگراف اول اضافه کنید. سپس باید در ستون سمت چپ در یوست روی پیشنمایش گوگل کلیک کرده و در توضیحات متا آن را وارد کنید.
شما باید سعی کنید که در بیشتر تیترها از این عبارت استفاده کنید و در بخش کلمات کلیدی کانونی نیز تنها این عبارت انگلیسی را وارد کنید. البته در نظر داشته باشید که چون شما یک وبسایت فارسی هستید بهتر است این عبارت را به انگلیسی وارد نکنید ولی چون این عبارت بیشترین ورودی را داشته است میتوانید در این پست بهصورت استثنا این قسمت را لاتین وارد کنید.
بررسی آنالیز سئو
همچنین در مورد دلیل قرار ندادن لینکهای خروجی نیز در دوره نبر صفحه اول گوگل برای شما توضیح دادهایم. آنالیز سئو در ستون سمت چپ باید حتماً به رنگ سبز باشد و شما میتوانید برای بهبود آن تمامی زیرمجموعههای آن را بهبود دهید. سپس باید در تصاویر سایت نام تصویر جدید که توسط تیم تولید محتوا قرار دادهشده است را جستجو کرده و بهعنوان تصویر شاخص قرار دهید.
فراموش نکنید که دستهبندی را حتماً بررسی کرده و در صورت داشتن مشکل آن را برطرف کنید. درنهایت روی بهروزرسانی کلیک کنید. در اینجا توانستید خیلی راحت پست جدید که به سبک موردنیاز برای سئو و ساختار سایت شما است را قرار دهید. مشاهده میکنید که این پست نسبت به پست قبلی خیلی بهتر شده است.
اما برای اینکه شما بتوانید یک محتوای خیلی خوب بنویسید و اینکه برای این کار دقیقاً باید چهکاری انجام دهید را در دوره آموزشی وبینار فرایند تولید محتوا بهصورت کامل توضیح دادهایم.
موفق باشید. 🙂
چقدر مطلب براتون مفید بوده؟
با ستاره به ما امتیاز بدید.
بیشترین امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات: 1
بدون هیچ امتیازی البته شما الان امتیاز میدی! میدونم.