کاردان سئو

دامین آتوریتی چیست - کاردان سئو

دامین آتوریتی چیست؟ [حقایقی عجیب درباره دامین آتوریتی]

آخرین بروزرسانی: 13 بهمن 1402 @ 6:37 بعد از ظهر
فهرست محتوا
0
(0)

در این پست آموزشی کاردان سئو قصد دارد در مورد دامین آتوریتی و حقایقی عجیب درباره دامین آتوریتی را برای شما ارائه کند. خب هر چیزی که نیاز به تایید داشته باشد به اعتبار آن وابسته است. به عنوان مثال سایت ها به کیفیت محتوا و برندشان در شبکه های اجتماعی بستگی دارد. کیفیت و محبوبیت یک سایت توسط دامین آتوریتی مشخص می شود و برای بالابردن این مورد نیاز به رتبه گرفتن در نتایج گوگل است هر چقدر در نتایج بالاتر نشان داده شویم این نمره برای سایت بالاتر می رود که دامین آتوریتی عددی بین 1 تا 100 است.

آتوریتی چیست؟

در واقع آتوریتی به معنی اعتبار است. از زمانی که تعداد سایت ها در گوگل زیاد شد گوگل تصمیم به اعتبار دادن به سایت های که باکیفیت و باارزش هستند شد. همچنین همین امر سبب شد که یکی از معیارهای ارزش گذاری یک وبسایت برای موتورهای جستجو گوگل، اعتبار دامنه یا همان آتوریتی باشد.

به عنوان مثال شما در این جهان هستی زمانی دارای اعتبار و ارزش هستید که مفید، خلاق و دارای یک جایگاه شغلی ویژه باشید. دامنه سایت هم به همین موضوع بر می گردد اگر یک سایت مفید، کاربردی و اطلاعات با ارزشی برای کاربران داشته باشد اهمیت پیدا می کند البته ناگفته نماند که برای بالابردن این اعتبار راه و روش وجود دارد که باعث افزایش دامین آتوریتی یک سایت شود.

آتوریتی ماز - کاردان سئو

دامین آتوریتی چیست؟

دامین آتوریتی یکی از معیارهای است که moz این موضوع را در سال های پیش برای وبسایت ها مطرح کرد. اعتبار دامنه یک وبسایت از نمره 1 تا 100 است  که هر چقدر این نمره بالاتر باشد نزد گوگل دارای اعتبار بالای است البته این را فراموش نکنید که اعتبار دامنه سایت تنها فاکتور اصلی گوگل نیست و بیش از 200 فاکتور وجود دارد که معیار سنجش سایت ها برای گوگل است. اگر قصد دارید که در مورد فاکتورهای گوگل بیشتر بدانید مقاله فاکتورهای سئو را مطالعه نمایید.

بررسی اعتبار سایت به چه شکل است؟

جهت بررسی اعتبار دامنه یک وبسایت می توانید به وبسایت ماز مراجعه کنید و با داشتن یک اکانت از خدماتی که ارائه می دهد از جمله بررسی کردن اعتبار دامنه یک وبسایت، اعتبار یک صفحه، تعداد بک لینک ها، تحقیق کلمات کلیدی و موارد دیگر را به ما نشان می دهد. با استفاده از این ابزار یک دید کلی را به افراد سئوکار نسبت به رقبا می دهد تا مسیرتان را بهتر بشناسید. یکی از نکاتی که حتما باید در بحث خدمات سئو خارجی رعایت شود ساخت انواع لینک هست برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مرتبط با تفاوت لینک فالو و نوفالو چیست را مطالعه فرمایید.

عوامل ضروری برای دامین آتوریتی

تعداد بک لینک، یکی از مهمترین عامل ها بر روی اعتبار دامنه سایت است. البته تعداد کافی نیست و باید این بک لینک ها از اعتبار بالای برخوردار باشند که باز همین موضوع بسیار پیچیده است و باید در یک مقاله جداگانه به صورت مفصل در مورد رپورتاژآگهی، بک لینک که هر کدام روش و پیچدگی خودش را دارد.

  • کیفیت بک لینک
  • تعداد بک لینک
  • نام برند
  • قدمت دامنه
  • سیگنال اجتماعی

تاثیر دامین آتوریتی در سئو

با توجه به توضیحات و کسب دانش در مورد سئو متوجه شدید که سئو تنها یک فاکتور برای گرفتن رتبه در نتایج گوگل نیست و باید فاکتورهای زیادی را رعایت کرد تا به نتیجه دلخواه رسید. همچنین دامین اتوریتی مستقیم روی سئو تاثیر ندارد اما به صورت غیر مستقیم در نتایج و نسبت به رقبا تاثیر گذار است.

سخن پایانی در مورد دامین آتوریتی

اعتبار دامنه سایت یا دامین آتوریتی از اهمیت زیادی برای رتبه بندی سایت در نتایج گوگل برخوردار است. البته کیفیت محتوای سایت برای گوگل جز یکی از فاکتورهای اصلی به حساب می آید اما فاکتورهای دیگر برای رتبه دهی برای سایت نسبت به رقبا در نتایج گوگل وجود دارد که در مقاله قاکتورهای سئو تمامی بیان شده است. برای رسیدن به یک دامین آتوریتی بالا راه طولانی است و ره صد ساله را نمی توان یک شبه گذارند البته جای نگرانی نیست و برای اینکه در نتایج گوگل بدرخشید و دامین آتوریتی بالای کسب کنید با دوره آموزش سئو، خدمات سئو محلی و خدمات سئو محتوا کاردان سئو می توانید به این نتایج دست پیدا کنید.

چقدر مطلب براتون مفید بوده؟

با ستاره به ما امتیاز بدید.

بیشترین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

بدون هیچ امتیازی البته شما الان امتیاز میدی! میدونم.

پیمان تنگستانی
پیمان تنگستانی
هزاران کلیدواژه در گوگل جستجو کردم تا یاد بگیرم و این جستجو ها همچنان ادامه دارد...

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات کاردان سئو