کاردان سئو

رپورتاژ آگهی - بک اند سئو

ترفند های رپورتاژآگهی + 100 درصد تضمينی 😉

آخرین بروزرسانی: 19 بهمن 1402 @ 7:02 بعد از ظهر
فهرست محتوا

ترفند های رپورتاژآگهی، یکی از خفن ترین ترفندهای خدمات سئو خارجی به حساب می آید که می توانید از این طریق بر روی فرآیند سئوی سایت خود تاثیر بگذارید. یکی از مواردی که بسیار فراگیر شده در بین سئوکارها برای ترفند های رپورتاژآگهی، افزایش اعتبار دامنه Domain Authority هست که در موفقیت سایت بسیار تاثیرگذار بوده و این را هم بدانید که این کار به همین سادگی اجرا نمی شود مگر اینکه از دانش کافی در مورد نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی و اصول و قواعد آن را بدانید و حتما باید در این باره بیشتر مطالعه فرمایید تا به آن هدفی که مد نظر دارید و قصد دارید از کمپین های که طراحی می کنید بهترین نتیجه را کسب کنید.

حال پرسشی که به وجود می آید این هست که چگونه این کار اتفاق می افتد و ما باید دقیقا چه نوع محتوای برای رپورتاژ خود بنویسیم که از آن سایت مبدا برای سایت خود که مقصد باشد ورودی بیاورد. جواب این پرسش بسیار

رپورتاژ آگهی چیست - بک اند سئو

ترفند های رپورتاژآگهی چیست؟

انتشار یک مقاله در سایت های خبری و سایر سایت های که این امکان را داشته باشند را رپورتاژ آگهی گفته می شود که از طریق این نوع آگهی های تبلیغاتی می توان، لینک سازی را به صفحات سایت مقصد که مد نظر داریم انجام داد. در واقع شما با انجام این کار به هدف تبلیغات مستقیم یا غیر مستتقیم در این نوع سایت ها می توانید نسبت به خدمات، محصول یا معرفی کسب و کار خود اقدام کنید که باعث جاری شدن اعتبار دامین آتوریتی آن سایت به سایت شما می شود. اعتبار صفحه سئو در شاهین شهر با استفاده از ترفند های رپورتاژآگهی سیگنال مثبت 18 گرفته و به صفحه اول گوگل رسیده است.

خب باید بگویم که با استفاده از اعتبار این وبسایت ها، باعث می شود که ورودی بالایی به صفحات سئو داخلی سایتی که مد نظر داشته اید و لینک های که تنها به صورت محدود می توانید قرار دهید اتفاق خواهد افتاد. با استفاده از این کار هم ربات های گوگل با لینک های سایت مد نظر شما آشنا می شوند و هم کاربرانی که این مقالات را می خوانند بر روی این لینک ها کلیک می کنند و وارد سایت مقصد می شوند.

مزایا و اهداف ثبت رپورتاژ آگهی

انتشار رپورتاژ آگهی باعث می شود که:

  1. افزایش ورودی سایت
  2. بهبود رتبه سایت
  3. افزایش اعتبار سایت
  4. برندینگ سایت

انتخاب بهترین وب سایت برای ثبت رپورتاژ آگهی

4 فاکتور مهم در انتخاب سایت برای درج و انتشار ترفند های رپورتاژآگهی

رتبه الکسا

اگر رپورتاژ آگهی شما در سایت های که رتبه الکسا بالای داشته باشند درج شود باعث افزایش ورودی کاربران به سمت سایت شما شده به این دلیل که، این سایت ها ورودی زیادی را به صورت روزانه تجربه می کنند و به همین خاطر باعث میشه که تعدادی از این کاربران وارد سایت شما شوند.

موضوع و محتوای سایت

برای درج ترفند های رپورتاژآگهی خود سایت بسیار زیادی هستند که در این زمنیه فعالیت می کنند و شما باید این خلاقیت را بکار ببرید که سایت های را که برای درج رپورتاژ آگهی خود انتخاب می کنید مرتبط با حوزه کاری شما باشد تاثیرگذاری بالای دارد.

اعتبار دامنه

نکته بسیار مهمی که باید برای درج آگهی خود توجه داشته باشید باید به قدمت آن سایت ها هم دقت کنید چراکه هر چه اعتبار دامنه این سایت ها بالا باشد باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود.

نکته: برای چک کردن اعتبار دامنه می توانید از سایت Moz و ahrefs استفاده کنید که این عددی بین 1 تا 100 است که هر چه این عدد به 100 نزدیک تر باشد بسیار برای درج رپورتاژ مناسب است. اعتبار صفحه سئو در اصفهان بین عدد 60 می باشد و برای سیگنال گرفتن و رپورتاژ آگهی عالی است.

اسپم اسکور پایین

برای انتخاب سایت مناسب حتما باید قبل از خریداری، با استفاده از سایت Moz این پارامتر را چک کنید که اگر اسپم اسکور بالای داشته باشد نباید خریداری شود و اگر در این نوع سایت ها رپورتاژی درج شود احتمال نگرفتن نتیجه بسیار بالا است.

تاثیر ترفند های رپورتاژآگهی بر سئو

یکی از مهم ترین پارامترها در سئو خارجی، داشتن بک لینک های قوی و باکیفیت است که برای چنین کاری حتما باید استراتژی اصولی و حرفه ای برای بحص لینکسازی سایت خود پیاده سازی کنید. یکی از روش های لینک سازی، انتشار مستقیم ترفند های رپورتاژآگهی در این نوع سایتها است.

زمانی که شما یک ترفند های رپورتاژآگهی را در سایت های خبری یا مرتبط با حوزه های کاری خود منتشر می کنید بدین معناست که شما به گوگل این سیگنال را می دهید که این نوع سایت ها در مورد سایت شما صحبت می کنند و به سایت شما لینک فالوو داده اند در نتیجه این یک سیگنال مثبته که شما توسط این سایت ها مورد تحلیل قرار گرفته اید و باعث افزایش اعتبار سایت و جایگاه رتبه شما در نتایج گوگل می شود.

چطور یک رپورتاژ آگهی موفق بنویسیم؟

در توضیحات بالا در مورد مزایا و تاثیر یک رپورتاژ آگهی صحبت شد. حال سوالی که مطرح هست اینکه چگونه یک ترفند های رپورتاژآگهی موفق در قالب تبلیغ برای سایت خود بنویسیم؟!

ویژگی های یک ترفند های رپورتاژآگهی خوب

  • صداقت در معرفی محصولات و خدمات
  • اشاره به نقاط قوت محصول یا خدمت
  • استفاده از جملاتی با بار مثبت
  • انتقال پیام به صورت پرانرژی و محکم
  • منحصر به فرد بودن محتوا
  • کاربردی و با ارزش بودن محتوا
  • نوشتن تیتر جذاب
  • استفاده از المان های گرافیکی
  • نوشتن در قالب مقاله یا خبر
  • سبک نوشتاری به صورت مختصر و مفید

سخن پایانی

خب با توجه به این مقاله که به صورت جامع و کامل در مورد ترفند های رپورتاژآگهی صحبت شد حتما برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی باکیفیت باید تمام جوانب را برای نوشتن یک محتوای خوب و آموزشی در جذب نظر مخاطب از کلمات تاثیرگذار باید بکار برده شود. برای انتخاب سایت های که در انتشار رپورتاژ به ما کمک می کنند، می توانید به سایت های همچون تسمینو و تریبون رفته و پلن های مورد نظر خود را برای درج ترفند های رپورتاژآگهی انتخاب کنید که تنها باید شما دو معیار را برای انتخاب سایت در نظر بگیرید: دامین آتوریتی بالا آن سایت و مرتبط بودن با حوزه کاری شما. با رعایت کردن این موارد قطعا بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

این مقاله در سایت کاردان سئو تهیه و تولید شده است. همچنین اگر پیشنهاداتی در جهت کیفیت و موضوعات مقالات داشته باشید می توانید خیلی راحت در بخش ارسال نظرات پیشنهادات خود را برای ارسال نمایید. همچنین اگر قصد دارید که به صورت تخصصی یادگیری سئو سایت را در برنامه داشته باشید این نوید را به شما می دهیم که برای درک بیشتر این مفهوم و آشنایی با استانداردها و تکنیک های حرفه ای سئو با ما در آموزش سئو اصفهان همراه باشید. من پیمان تنگستانی قصد دارم که با بیانی ساده و روان (گاهآ به صورت خودمونی) شما را با مقالات بروز سئو همراه کنم تا از جدیدترین مطالب آموزشی غافل نشوید

پیمان تنگستانی
پیمان تنگستانی
هزاران کلیدواژه در گوگل جستجو کردم تا یاد بگیرم و این جستجو ها همچنان ادامه دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات کاردان سئو