کاردان سئو

فروش در اینستاگرام کاردان سئو

آموزش صفر تا صد فروش در اینستاگرام + 5 تکنیک فروش 2024

آخرین بروزرسانی: 12 بهمن 1402 @ 10:39 قبل از ظهر
فهرست محتوا
0
(0)

تکنیک فروش در اینستاگرام چیست؟

در این بخش از کاردان سئو یادگیری نحوه تکنیک فروش در اینستاگرام به افزایش درآمد در صنایع مختلف کمک می کند. در این شبکه اجتماعی هر چقدر تلاش کنید، فرصت های باورنکردنی برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش فروش را خواهید دید. در چند سال گذشته، کسب درآمد با اینستاگرام باب نبود اما پس از بسته شدن فروشگاه ها به دلیل ویروس کرونا، فروش در این شبکه مجازی مورد توجه عده بیشماری قرار گرفت.

نکته مهم این است که تنها با ارائه محصول نمی توانید فروش داشته باشید، بلکه باید چند تکنیک را فرا بگیرید تا مخاطب هدف را شناسایی کرده و ارتباط خود را مشتری برقرار سازید. اگر می خواهید قدم مثبتی در راستای فروش در اینستاگرام داشته باشید، پیشنهاد می کنیم با ما در خواندن این 5 تکنیک فروش در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا همراه شوید.

sale instagram s2 kardanseo

تکنیک اول: پروفایل اینستاگرام خود را به یک فروشگاه تبدیل کنید 2024

اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام به مشتری، ساختن یک پروفایل خلاقانه است که توجه خریداران را به خود جلب کند. به این منظور که ظاهر پیج با محصولات قرار داده شده در آن، شبیه یک مغازه اینترنتی باشد. اولین قدم تبدیل حساب کاربری به نوع حرفه ای است. سپس باید بیو را کامل کنید. در این محل با نوشتن جمله ای، از مشتریان استقبال نموده و آن ها را به خرید ترغیب می کند.

افزودن شماره تلفن به مشتریان کمک می کند تا در صورت نیاز محصول و عدم پاسخ گویی در دایرکت با شما تماس بگیرند. از محصولات خود عکس های حرفه ای و باکیفیت بگیرید و از آن ها برای گذاشتن پست استفاده کنید. اگر به طور مرتب استوری می گذارید، آن ها را تحت عنوان هایلایت قرار دهید. مواردی همچون فیش های ارسالی، کدهای مرسوله پستی و رضایت مشتری را به طور مرتب استوری کنید. در این بخش قصد داریم خدمات سئو محلی را در آموزش اینستاگرام آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

این قسمت به صورت روزانه بروز رسانی می شود تا مشتریان و کاربران بتوانند استوری های جدید را ببینند. پست های پر مخاطب را می توان مانند یک کاتالوگ کامل استوری کرد تا مشتریان بدون مشکل به آن ها دسترسی داشته باشند. برای اینکه نیاز بازار در فروش در اینستاگرام را شناسایی کنید، پیشنهاد می شود به فروشگاه های حضوری سری بزنید و به ویترین مغازه ها نگاه کنید و از خود بپرسید، چه چیزی توجه شما را جلب می کند؟ چگونه می توان مشتری را به خرید از اینستاگرام ترغیب کرد.

یادگیری ترفندهای بصری در دنیای واقعی و استفاده از آن ها در دنیای مجازی یکی از تکنیک های فروش در اینستاگرام و تبدیل کردن پروفایل کاربری به فروشگاه است. برای اینکه این مسیر به درآمد محقق شود، باید با آموزش همراه باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا دوره های آموزشی این شبکه اجتماعی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

تکنیک دوم: بیو و پست های اینستاگرام را در راستای برندسازی قرار دهید

در حال حاضر پیج های فروش در اینستاگرام در حال فعالیت هستند اما فروش روزانه و ماهیانه آن ها به یک اندازه نیست. آن ها که برای متمایز بودن تلاش می کنند و به دنبال ارائه یک پیام خاص در برند خود هستند، در فروش در اینستاگرام موفق تر عمل می کنند. برندسازی پروفایل بخش مهمی از حضور شما در این شبکه اجتماعی پر بازدید است. به علاوه می توانید بهترین پیج های فروشگاهی اینستاگرام را به عنوان نمونه انتخاب کنید از آن ها الگو بگیرید. اقداماتی که این گروه از کسب و کارها انجام می دهند را به مرحله اجرا در آورید و با الگوگیری و خلاقیت، سبکی منحصر به فرد را بوجود آورید.

یکی از راه هایی که می توانید برای به رسمیت شناساندن برند خود انجام دهید، ارسال تصاویر مناسب در صفحات برای فروش در اینستاگرام است. از آنجایی که این شبکه اجتماعی یک پلتفرم بصری است، ارزش این را دارد که وقت بگذارید و یاد بگیرید که چگونه از محصولات خود عکس بگیرید یا بودجه ای برای عکاسی از محصولات یا خدمات اختصاص دهید. به منظور رنگ و جلوه دادن به این هویت بصری پیشنهاد می شود در لوگو از رنگ جذاب استفاده شود.

محتوای خوب + اعتماد + سهولت خرید = فروش در اینستاگرام

استفاده از رنگ ها داستان خود را دارد. برخی جلوه بیشتری دارند و این به سلیقه هر کدام از صاحبان کسب و کار وابسته است. حتی می توان برای هماهنگ سازی پیج در فروش در اینستاگرام، رنگ لوگو، استوری ها و پست ها را یکی کرد. نکته بعدی که از اهمیت بالایی برخوردار است، گنجاندن عناصر برند در محتوای صفحه است. به این معنی که داستان برند و سبک زندگی خود را در استوری های هایلایت شده قرار دهید تا فالورهای جدید به آن ها دسترسی داشته باشند و تمایز شما با دیگر برندها را دریابند.

نکته سوم: برای فروش در اینستاگرام هشتگ های مناسب انتخاب کنید2024

برای فروش در اینستاگرام هشتگ هایی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما هستند. از قرار دادن هشتگ های نامربوط جلوگیری کنید. با این کار به ارتباط سازی مخاطب با برند کمک خواهید کرد. بهتر است فهرستی از هشتگ ‌هایی که نشان ‌دهنده برندتان است را گردآوری کرده و با تحقیق به میزان محبوبیت آن ها پی ببرید.

به منظور فروش در اینستاگرام باید با انواع آن آشنا شوید و بدانید کدام را چه محلی استفاده کنید. در حالت کلی سه دسته هشتگ وجود دارد که برند، کمپین و توضیحات خلاصه می شود. اگر می خواهید حس خوبی از محتوای پست شده را در اختیار مخاطب قرار دهید، بهتر است از هشتگ توضیح استفاده کنید.

اگر هم به دنبال معرفی برند هستید، پیشنهاد می شود از هشتگ نام برندتان به صورت ثابت استفاده کنید تا در کنار فروش در اینستاگرام، به برندسازی کمک کنید. نوع دیگر هشتگ کمپین است که در مدت کوتاه و مشخص مانند مسابقه یا رویداد طراحی و استفاده می شوند. بکارگیری هشتگ ها سرعت سرچ محصول خاص را برای کاربر راحت می کند. می توان اضافه کرد، استفاده از این علامت به بیشتر دیده شدن برندها کمک شایانی می کند.

کاربرد اصلی # یا همان هشتگ به مواردی همچون طبقه بندی مطالب در یک اکانت مشخص، تشخیص بهتر محتوا و انتقال پیام و بار احساسی مطلب به مخاطبین است. در صورتی که قصد استفاده از هشتگ اینستاگرام را دارید، پیشنهاد می شود هشتگ های مشابه که این شبکه مجازی ارائه می دهد را بکار گیرید. ایده های پیج های پربازدید را دست کم نگیرید.

نکته بعدی ترکیب هشتگ های پرکاربرد و خاص و استفاده از آن ها برای تمامی رویدادها و اتفاقات است. حواستان باشد از تعداد زیادی هشتگ در هر پست استفاده نکنید زیرا ممکن است آموزش سئو اینستاگرام پست های شما را به عنوان اسپم بشناسد. ارتباط میان هشتگ ها با پست و معنادار بودن آن ها را فراموش نکنید. برای این کار استراتژی داشته باشید و کوتاهی هشتگ را در نظر بگیرید.

sale instagram s3 kardanseo

تکنیک چهارم: یک صدای برند منحصر به فرد ایجاد کنید

شاید تا به حال به میزان اهمیت صدای برند در میان مخاطبان توجه نکرده باشید. اما این نکته علاوه بر افزایش فروش، به برندسازی نام تجاری تان کمک می کند. پیشنهاد می شود روشی را برای برقراری ارتباط انسانی میان مخاطبان ایجاد کنید. به عنوان مثال برای فروش در اینستاگرام استفاده از شکلک ها در زیرنویس ها یا بوجود آوردن یک انیمیشن در ویدیوها موجب شده تا شانس بیشتری در جذب مشتری داشته باشید.

گیف ها و ویدیوها در هر پلتفرم رسانه اجتماعی نقش مهمی در ایجاد صدای برند دارند و استوری های اینستاگرام به محتوای شما شخصیت می بخشند. به طور حتم فالورها به دنبال این هستند درباره فلسفه و معنای برند یا نام شرکت اطلاعاتی کسب کنند و بدانند که قرار است از چه کسی و با چه فرهنگی خرید کنند. پیشنهاد می شود معنایی برای کسب و کار خود و دلیلی برای جذب مشتری پیدا کنید. هدف اصلی تان بر پایه ترغیب مشتری برای فروش در اینستاگرام باشد.

در کنار این موارد به تجارت خود علاقه داشته باشید. به عنوان مثال اگر عاشق حیوانات هستید، سعی کنید پست های خود را حول عشق خود به آن ها طراحی کنید. محصولات را با حیوانات خانگی به نمایش بگذارید و درصدی از فروش خود را به یک پناهگاه حیوانات محلی اختصاص دهید. به عبارت دیگر، محتوای خود را با هدف مورد علاقه هماهنگ سازی کنید. با این کار فالورهای مشترک را پیدا کرده و با آن ها ارتباط برقرار خواهید کرد. پیشنهاد کاردان سئو برای شما اگر قصد دارید در مورد دامین آتوریتی چیست اطلاعات بیشتری داشته باشید حتما این مقاله را بخوانید.

برقراری ارتباط در سطح انسانی با فالوورها در فروش در اینستاگرام به تبدیل شدن آن ها به مشتری کمک شایانی می کند. در پی این اقدام فروش افزایش پیدا می کند و فالورها، پست های محصولات شما را با دوستان خود به اشتراک می گذارند. در این مرحله یک اعتمادسازی میان مشتری و برند ایجاد شده و دوستان به این پل اعتماد کرده و خرید صورت می گیرد.

تکنیک پنجم: تجربه خرید در اینستاگرام را در اختیار فالورها قرار دهید

تعداد بیشماری از مخاطبان در این شبکه مجازی به دنبال یک فروشگاه اینترنتی هستند که محصولات مورد نیاز خود را در آن پیدا کنند. زمانی که پیج مورد نظر را یافتند به دنبال قیمت کالا می گردند. مرحله بعدی جلب رضایت فالور است. در بخش هایلایت استوری ها می توان رضایت مشتری ها و تصاویری از محصول در دست مشتری را قرار داد تا به اعتماد سازی کمک شود. به علاوه تکنیک های زیادی برای فروش در اینستاگرام در این روش وجود دارد که در این بخش به آن ها اشاره می کنیم.

یکی از آن ها تگ کردن محصولات در پست ها برای فروش در اینستاگرام است. این قابلیت با حرفه ای کردن حساب کاربری امکان پذیر است. با افزودن تمام محصولات به اینستاگرام از طریق Shopify یا سبد خرید دلخواه ، از این ویژگی نهایت استفاده را ببرید. این کار باعث می شود فالوورهای شما به راحتی قیمت و جزئیات محصول را ببینند. توجه داشته باشید که برای فعال سازی خرید و فروش در اینستاگرام باید اقدامات لازم را در جهت راه اندازی آن انجام دهید.

به این منظور کسب اطلاعات بیشتر از کارشناسان در حوزه اینستاگرام همچون تیم دیجیتال مارکتینگ رزسا پیشنهاد می شود. یکی از قابلیت های اضافه شده در حساب کاربری، نشان دادن کاتالوگ کوچکی از محصولات است که با یک کلیک حاصل می شود. خریداران در چند لحظه به کلیه اطلاعات دسترسی پیدا خواهند کرد و در زمان آن ها صرفه جویی خواهد شد زیرا آن ها مجبور نیستند به جستجوی آن بروند.

در فروش در اینستاگرام معمولا همه افراد پس از خرید یک کالا (یک جفت کفش) به دنبال خرید لباس هایی برای ست کردن با آن هستند. شما می توانید از این طرز فکر الهام بگیرید و آنچه مخاطب نیاز دارد را در اختیارش قرار دهید یا اینکه راهی برای پوشیدن کفش و ترکیب آن با سایر محصولاتی که ارائه می کنید به کاربران پیشنهاد دهید. به عنوان مثال برای پوشیدن یک جفت صندل به لباس های تابستانی مانند کلاه نیاز دارید. به این منظور نیاز است عکس های باکیفیت را در پست قرار دهید تا به نیاز مخاطب پاسخ دهید.

نتیجه گیری فروش در اینستاگرام توسط کاردان سئو

در این پست آموزشی کاردان سئو با آموزش صفر تا صد فروش در اینستاگرام آشنا شدیم. برای آنکه آموزش های دیگر دیجیتال مارکتینگ را بیاموزید، لازم است به آموزش سئو در اصفهان یا آموزش سئو مراجعه کنید. در هر آموزش مراحل یادگیری نیز به صورت مجزا توضیح داده شده است. در این آموزش نگاهی به تکنیک فروش در اینستاگرام داشتیم.

جذابیت بصری، اینستاگرام را به کانالی مناسب برای فروشندگان برای دستیابی به مشتریان بالقوه تبدیل کرده و فروش در اینستاگرام را از رویا به واقعیت تبدیل کرده است. برای تبدیل یک فالوور اینستاگرام به مشتری وفادار، مهم است که محتوایی ایجاد کنید که با صدای برند منحصر به فرد همراه باشد و آنچه مخاطب نیاز دارد را به مشتری تحویل دهد. این کار خدمات را برای رسیده شدن به دست مشتری فراهم می کند.

اگر مخاطبان خود را بشناسید، می توانید خواسته ها و نیازهای آن ها را برآورده و ارتباط عاطفی برقرار کنید که این عامل نقش مهمی در فروش در اینستاگرام دارد. اگر می خواهید تمامی نکات گفته شده را در شبکه اجتماعی اینستاگرام رعایت کنید، پیشنهاد می کنیم از تیم کارشناس آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا کمک بگیرید و هر آنچه نیاز است بدانید را بپرسید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره های موجود در تماس ما ارتباط برقرار کنید.

چقدر مطلب براتون مفید بوده؟

با ستاره به ما امتیاز بدید.

بیشترین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

بدون هیچ امتیازی البته شما الان امتیاز میدی! میدونم.

پیمان تنگستانی
پیمان تنگستانی
هزاران کلیدواژه در گوگل جستجو کردم تا یاد بگیرم و این جستجو ها همچنان ادامه دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات کاردان سئو