کاردان سئو

الگوریتم پاندا - بک اند سئو

معرفی الگوریتم پاندا گوگل همراه فاکتورهای ارزشمند در تولید محتوا

آخرین بروزرسانی: 1 اسفند 1402 @ 11:02 قبل از ظهر
فهرست محتوا
0
(0)

الگوریتم پاندا یکی از مهم ترین الگوریتم‌های گوگل بشمار می رود و گاهآ هربار که نام این الگوریتم به گوش می رسد یاد انمیشن پاندای کونگ‌ فو کار بیوفتید. در واقع وظیفه ی اصلی الگوریتم پاندا از سوی مستندات گوگل تعریف شده که نه تنها شوخی بردار نیست بلکه کاملا جدی و با قاطعیت با سایت ها برخورد می کند.

الگوریتم پاندا بسیار پیچیده و سختگیر است، اما وظیفه اصلی این الگوریتم از سمت گوگل برای ارزیابی کیفیت محتوای وب سایت‌ها مشخص شده است. اگر به عنوان یک سئوکار حرفه ای به شناخت الگوریتم های گوگل به خصوص الگوریتم پاندا علاقه مند هستید، حتما ادامه این مطلب را از دست ندهید. همچنین پیشنهاد می کنیم که مقاله الگوریتم های گوگل را مطالعه نمایید. باتوجه به توضیحات برای دریافت خدمات سئو ارزان باید تمام نکات و مزایا این خدمات بررسی شود تا به آسودگی خاطر خدمات سئو سایت شما به نتیجه برسد.

توجه: من پیمان تنگستانی بعد از رعایت این اصول و قواعد بهترین نتیجه را بهبود رتبه های کلمات کلیدی پروژه ها گرفتم و پیشنهاد من به شما این است که الگوریتم پاندا را جدی بگیرید و سعی نکنید که این الگوریتم را اذیت کنید چون که خیلی بی اعصاب و قاطع عمل می کنه!. 🙂

معرفی الگوریتم پاندا - بک اند سئو

معرفی الگوریتم پاندا

علت گوگل برای راه اندازی الگوریتم پاندا

الگوریتم پاندا چه فاکتورهای را بررسی می کند؟

4 ترفند برای تولید محتوای یونیک

تکنیک برای رفع جریمه الگوریتم های گوگل

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم الگوریتم پاندا را که یکی از الگوریتم های گوگل است را به طور کامل مطرح کنیم.‌ متوجه شدیم که این الگوریتم چه فاکتور های را برای بررسی محتوای سایت ها ملاک می داند و چگونه می‌توانیم با رعایت این موارد یک محتوای یونیک و ارزشمند تولید کنیم و از جریمه های الگوریتم پاندا در امان باشیم! وظیفه اصلی الگوریتم پاندا بررسی کیفیت محتوای صفحات سایت است. در نتیجه اگر محتوای کاربر پسند و کاربردی برای کاربران تان بنویسید مطمعنآ بهترین نتیجه را از الگوریتم پاندا می گیرد و باعث بهبود رتبه شما می شود. مانند سایت رسول سورانی که محتوای یونیک و طبق الگوریتم پاندا عمل شده است.

این مقاله در سایت کاردان سئو تهیه و تولید شده است. همچنین اگر پیشنهاداتی در جهت کیفیت و موضوعات مقالات داشته باشید می توانید خیلی راحت در بخش ارسال نظرات پیشنهادات خود را برای ارسال نمایید. همچنین اگر قصد دارید که به صورت تخصصی یادگیری سئو سایت را در برنامه داشته باشید این نوید را به شما می دهیم که برای درک بیشتر این مفهوم و آشنایی با استانداردها و تکنیک های حرفه ای سئو با ما در دوره آموزش سئو اصفهان همراه باشید.

چقدر مطلب براتون مفید بوده؟

با ستاره به ما امتیاز بدید.

بیشترین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

بدون هیچ امتیازی البته شما الان امتیاز میدی! میدونم.

پیمان تنگستانی
پیمان تنگستانی
هزاران کلیدواژه در گوگل جستجو کردم تا یاد بگیرم و این جستجو ها همچنان ادامه دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات کاردان سئو