کاردان سئو

بهبود رتبه سایت - بک اند سئو

روش های برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو گوگل

آخرین بروزرسانی: 6 شهریور 1402 @ 1:49 بعد از ظهر
فهرست محتوا
0
(0)

خیلی از کسانی که در این حوزه به عنوان دیجیتال مارکتر و متخصصین سئو شناخته شده اند پس از گرفتن پروژه و اجرا کار عملیات سئو، پس از گذشت زمان متوجه شده اند که هیچ گونه نتیجه ای از گوگل نمی گیرند و این عدم نتیجه گیری نکته ای بسیار منفی و قابل توجه ای هست که باید توجه کرد؛ زیرا تمامی کسب و کار ها دوست دارند با فعالیت هایی که انجام می دهند بهبود رتبه سایت نیز همراه با رتبه یک گوگل باشد تا بالاترین حجم ترافیک کاربران از سمت گوگل را جذب کنند.

همین اقدام باعث تعامل گرفتن آنها می شود اما در این میان باید یک فیلتر گذاری شود تا پس از عبور از قیف فروش به فروش نهایی برسند. در این مقاله قصد داریم برخی از این نکاتی را که ممکن است سئو کاران و سایر افراد در حوزه مارکتینگ فراموش کنند بیان کنیم پس با مقاله در نتیجه با روش های که ذکر شده برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو با کاردان سئو همراه باشید.

نکته: اگر به حوزه سئو علاقه مند هستید اما دانش کافی ندارید در مورد سئو سایت و آموزش سئو پیمان تنگستانی را پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه نمایید.

در همین ابتدای مسیر برخی از معنا و مفاهیم کلی می پردازیم و بعد از آن روش های برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو توضیح خواهیم داد.

آنچه که شما در این مقاله می آموزید:

  • بهبود رتبه سایت چیست؟
  • چرا باید برای گرفتن بهبود رتبه برتر در سایت تلاش کنیم؟
  • روش های مفید برای بهبود سایت در موتورهای جستجو

 

بهبود رتبه سایت - بک اند سئو

بهبود رتبه سایت چیست؟

موتور جستجو گوگل بر اساس مجوعه الگوریتم های پیچیده و هوشمند ایجاد شده که باید سایت ها از این قوانین تبعیت کنند. همین امر باعث رتبه دادن به سایت ها می کنند. این رتبه ها بر اساس معیارها و پارامترهای خاص از هر سایتی تعیین می شود. خب حالا طبیعی است که هرچه سایت شما در صفحه اول گوگل و در نتایج برتر بین یک تا سه باشد امکان دیده شدن و همچنین کلیک بیشتری وجود دارد.

هدف مشترک در تمامی کسب و کار ها این است که با قرار گرفتن در صفحات اولیه نتایج گوگل کاربر جذب کنند، ترافیک سایتشان افزایش یابد، به فروش بیشتر برسند.

پیشنهادی: سئو محلی

چرا باید برای گرفتن بهبود رتبه برتر در سایت تلاش کنیم؟

خب با خواندن مطالب بالا متوجه شدیم که بهبود رتبه سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به چند سری از آمار و ارقام می پردازیم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست.

  • گفته می شود که بالای 90 درصد از حجم ترافیک گوگل مربوط به سایت هایی است که در صفحه اول و نتایج برتر گوگل قرار دارند و تنها 10 درصد باقی مانده برای صفحات باقیمانده است.
  • تحقیقات نشان می دهد که بیش از 75 درصد مردم اصلا به صفحات دوم و سوم گوگل مراجعه نمی کنند.

پس در نتیجه با خواندن همین دو نکته متوجه شده ایم که چقدر بودن در صفحه اول وگوگل مهم است و همچنین برای رشد کسب و کارمان باید تمام تلاش خود را کنیم تا در صفحه اول گوگل قرار بگیریم. خب حالا می خواهم بکنه دیگر را برایتان بگویم و آن هم تحقیقات نشان داده که فروش خط یک گوگل بسیار بیشتر از خط دوم گوگل است. با اینکه شاید در ظاهر بین خط اول و خط دوم تفاوتی وجود نداشته باشد ولی آمار و ارقام این موضوع را منعکس نمی کند.

الگوریتم های گوگل برای خودش و سایت ها بند و تبصره های تعریف کرده که خالی از لطف نیست آنها را بدانیم براینکه افزایش رتبه در سایت ها اتفاق بیوفتد باید سئوکار ها از این روش ها سئو کلاه سفید White SEO و سئو کلاه خاکستری Gray SEO در متد کار خود قرار دهند و از سئو کلاه سیاه Black SEO دوری کنند تا سایت شان را در دل الگوریتم های گوگل محبوب کنند.

تولید محتوا - بکد اند سئو

روش های مفید برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو

1. از تولید محتوا غافل نشوید!

خب تولید محتوا یکی از مهم ترین منبع تغذیه غذای هر سایتی است که بخواهد در جنگ با رقبا داشته باشد باید یک برنامه تقویم محتوای منظم و دقیقی داشته باشد. همچنین اصول تولید محتوا هم لازمه شروع کار است که باید تمام نکات سئویی و محتوایی رعایت شود.

2.یونیک و خاص باشید!

3.تصاویر بهینه شود!

4.استفاده از هدینگ های مناسب

5. افزایش سرعت سایت

7. لینک سازی های داخلی و خارجی

8. انتخاب کلمه کلیدی هدفمند

سخن پایانی

خب ما در این مقاله سعی کردیم که برخی از روش های مفید برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو بای شما بازگو کنیم. اگر تاکنون این نکات را رعایت نمی کردید همین امروز دست به کار شوید و برای یک شروع جدید خود و سایت تان را اماده کنید تا به صفحات برتر نتایج گوگل برسید و در بین رقبا خودی نشان دهید و یک نکته ی دیگر اینکه: حتما در طول این مسیر به کاربران خود اهمیت بسیار زیادی  قائل شوید.

این مقاله در سایت کاردان سئو تهیه و تولید شده است. همچنین اگر پیشنهاداتی در جهت کیفیت و موضوعات مقالات داشته باشید می توانید خیلی راحت در بخش ارسال نظرات پیشنهادات خود را برای ارسال نمایید. همچنین اگر قصد دارید که به صورت تخصصی یادگیری سئو سایت را در برنامه داشته باشید این نوید را به شما می دهیم که برای درک بیشتر این مفهوم و آشنایی با استانداردها و تکنیک های حرفه ای سئو با ما در دوره آموزش سئو در اصفهان همراه باشید.

چقدر مطلب براتون مفید بوده؟

با ستاره به ما امتیاز بدید.

بیشترین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

بدون هیچ امتیازی البته شما الان امتیاز میدی! میدونم.

پیمان تنگستانی
پیمان تنگستانی
هزاران کلیدواژه در گوگل جستجو کردم تا یاد بگیرم و این جستجو ها همچنان ادامه دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات کاردان سئو