ما در این مقاله می خواهیم شما را با نکات جدید آشنا کنیم. به همین منظور، فرآیند سئو سایت و ترفندهای بهینه سازی را به شما در آموزش سئو در اصفهان به صورت کامل توضیح داده ایم. پس با ما همراه باشید. برای درک بهتر سئو به شما پیشنهاد میکنیم ابتدا با مفهوم سئو سایت آشنا شوید، بدین منظور پیشنهاد می کنیم مقاله ی “سئو چیست” را مطالعه فرمایید.
سئو کلاه خاکستری یک روش بسیار بینا بین در پیاده سازی مراحل سئو سایت است که در ایران این روش بسیار جواب می دهد و اکثر کاردان سئو از این روش استفاده می کنند.
دقت داشته باشید که در قالب پروژه های سئو که به صورت سئو کلاه خاکستری انجام می شود نتایج بسیار خوبی را به همراه دارد البته با خدمات سئو در شاهین شهر که در کاردان سئو انجام می شود در صورت تمایل می توان برای دریافت خدمات به بخش خدمات سئو محلی مرجعه کرد.
یکی از ابزارهای آنالیز سایت، ahrefs است که با استفاده از می توان در موتورهای جستجوی گوگل رتبه خوبی گرفت. اکثر کسب و کارها به دنبال فروش بیشتر و بدست آوردن درآمد بالا هستند، پس بررسی و تحلیل سایت ها و شرکت های رقیب با ahrefs می تواند قدمی مثبت در پیشبرد اهداف آن ها باشد. شاید با خود بگویید کار با این ابزار به دلیل تنوع بخش ها، دشوار است اما اگر برای یادگیری آن پشتکار داشته باشید و مقالات تخصصی و ترجمه شده نظیر این مطلب در سایت تخصصی کاردان سئو را بخوانید، بر تمام مطالب مشرف خواهید شد. در این مقاله قصد داریم به بیان مسائلی نظیر Site Explorer، ابزار تحقیق ترافیک ارگانیک، ابزارهای تحقیق و آنالیز کلمات کلیدی، Content Explorer، ابزار بررسی بک لینک و Keyword Explorer و سایر بخش ها بپردازیم، با ما همراه باشید.
Ahref چیست؟
Ahrefs یکی از ابزارهای مورد استفاده در صنعت سئو و دیجیتال مارکتینگ است. هدف این ابزار پیوند دادن تجزیه و تحلیل وب سایت های شخصی و شرکتی می باشد. با کمک آن می توانید تمام اطلاعات حیاتی در مورد بک لینک ها را جمع آوری کنید و در عین حال پارامترهای وب سایت و کیفیت لینک ها را بسنجید.
پیشنهادی: برای خواندن نکات طلایی سئو می توانید به صفحه سئو در اصفهان مراجعه کرده مطالعه فرمایید.
همان طور که می دانید سئو به عنوان اصلی ترین بخش و معیار سایت در چند سال گذشته دچار تغییر و تحول شده است. از این رو متخصصان و کارشناسان سئو توانستند فعالیت های خود را توسعه دهند و پروژه های بیشتری را انجام دهند. کار با ابزار Ahrefs به شما این امکان را می دهد که بر کیفیت کار بیفزایید. درست است که کمیت مهم است اما کیفیت و تسلط بر کل ابزار در اولویت قرار می گیرد. اگر بخواهید این ابزار را به شکلی ساده تعریف کنید، می توان گفت که Ahrefs یک جست و جو گر بازگشت لینک است. اگر با بحث لینک سازی یا همان لینک بیلدینگ آشنا باشید، می دانید که برای بک لینک ها و بررسی رپورتاژ ها به ابزاری نیاز است تا با استفاده از آن بتوان سایت های رقیب را شناسایی کرد و از آن ها برای پیشبرد اهداف سئو و بهینه سازی محتوا بهره گرفت.
در واقع دانستن اینکه چه کسی به بزرگترین سایت های صنعت همرده و مرتبط با شما لینک می دهد می تواند اولین گام در ایجاد لینک های با کیفیت برای کسب و کار اینترنتی شما باشد. کار با این ابزار بسیار تخصصی است و آگاهی از آن شما را چند پله جلوتر از رقیبتان می برد. با Ahrefs به کلمه هایی دسترسی پیدا می کنید که کمتر کسی از آن ها استفاده کرده است. اگر به تازگی در این حرفه وارد شده اید به آموزش سئو نیاز دارید و باید از مجموعه هایی نظیر سایت تخصصی کاردان سئو برای یادگیری این ابزار تخصصی و حرفه ای کمک بگیرید تا مسیر درست را طی کرده باشید.
آشنایی با کاربردهای Ahrefs
Ahrefs در ده سال اخیر تغییرات زیادی در سئو و حوزه بهینه سازی سایت ایجاد کرده است. با این ابزار می توان بک لینک های داده شده در سایت خود و رقیب را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد. این ابزار جذاب دارای کاربردهای بیشماری است که در این بخش قصد داریم آن ها را بیان کنیم. یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربرد ها، بررسی کامل نتایج جست و جوی گوگل است که با استفاده از آن می توان فهمید که سایت رقیب روی چه کلماتی کار کرده و آن ها را مورد هدف قرار داده است. از طرفی رپورتاژ ها روی چه سایت ها و با چه اعتباری انتشار یافته است. ابزار Ahrefs اطلاعات دقیقی را درباره لینک های جدید و تحقیق لینک های رقیب به سئو کار می دهد.
در گذشته اغلب سئوکاران به دنبال ابزار دقیقی برای پیدا کردن کلمات کلیدی سایت های رقیب و پر طرفدار بودند، اما پس از راه اندازی Ahrefs مشکل آن ها رفع شد. در صورتی که حساب کاربری را به ماهیانه خریداری کنند، اکانت فعال خواهد ماند و هشدارهای کلمات کلیدی هرروز به ایمیل شما ارسال می گردد.
با استفاده از این ابزار، اطلاعات دقیق و عظیمی درباره شبکه های اجتماعی تخصصی نظیر Facebook ، Twitter و Linkedin در اختیار فرد قرار می گیرد. از طرفی پیشنهاد می شود کارشناس سئو نسبت به آموزش لینکدین، آموزش فیسبوک و آموزش توییتر اقدام کند.
پیشنهادی: برای آموزش سئو می توانید به صفحه آموزش سئو در اصفهان مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی را بخوانید.
یکی دیگر از مهمترین کاربردها، بوجود آمدن چشم انداز و دید بهتری نسبت به موضوعات مهم سایت های رقیب است. با استفاده از این ابزار می توانید تعداد بک لینک ها، UR و DR را در هر سایت مشاهده کنید. به عنوان مثال برای انتشار رپورتاژ نیاز دارید به رتبه سایت های بزرگ در حوزه کاری مرتبط دسترسی پیدا کنید، Ahrefs کار شما را راحت کرده است، تنها کافی است URL سایت را قسمت بالا وارد کنید و به اطلاعات عظیمی دست پیدا کنید.
پیشنهادی: همچنین برای پیدا کردن کلمات کلیدی LSI می توانید از این ابزار استفاده کنید که برای اطلاعات بیشتر میتوانید این مقاله را مطالعه فرمایید.
شاید بپرسید این ابزار برای چه نوع کارهایی مناسب است؟ اگر بتازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و قصد دارید SEO سایت را شخصا به عهده بگیرید، باید کار با این ابزار سئو را یاد بگیرید. به علاوه آژانس های تبلیغاتی و سئو برای بررسی رقبا و پیشبرد اهداف خود به Ahref نیاز دارند. این افراد برای چیدن و تدوین استراتژی سایت و محتوا یا مدیریت چندین سایت در کنار هم به این ابزار نیاز دارند به همین دلیل باید از آن استفاده کنند.
سخن پایانی
این مقاله در سایت کاردان سئو تهیه و تولید شده است. همچنین اگر پیشنهاداتی در جهت کیفیت و موضوعات مقالات داشته باشید می توانید خیلی راحت در بخش ارسال نظرات پیشنهادات خود را برای ارسال نمایید. همچنین اگر قصد دارید که به صورت تخصصی یادگیری سئو سایت را در برنامه داشته باشید این نوید را به شما می دهیم که برای درک بیشتر این مفهوم و آشنایی با استانداردها و تکنیک های حرفه ای سئو با ما در آموزش سئو اصفهان همراه باشید.